וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולמרט: "מערכת החינוך לא על הקרשים"

נעמה טלמור

17.6.2008 / 12:00

רה"מ סייר עם שרת החינוך בבי"ס בדרום, במסגרת מסעה לקידום הרפורמה בחינוך. "לא נילחם בארגוני המורים. צריך ללכת איתם ביחד"

"הנוהג, שהפך לחלק מהאופנה, לומר שמערכת החינוך מרוסקת הוא חסר שחר. יש כאן הפרזה קיצונית. זאת מערכת שזקוקה לטיפוח, חיזוק והגדלת משאבים, אך היא לא על הקרשים. אני מסתובב ורואה תלמידים שהם פאר היצירה - מה לזה ולתיאור האפוקליפטי שהכל הרוס?". כך אמר הבוקר (שלישי) ראש הממשלה אהוד אולמרט, בבית הספר ע"ש רבין בנתיבות, במהלך סיור בבתי ספר בדרום הארץ. אולמרט התלווה למסעה של שרת החינוך בממשלתו, יולי תמיר, לקידום הרפורמה בחינוך המכונה "אופק חדש".

אולמרט החמיא לשרת החינוך ואמר כי הוא "גאה שבראש מערכת החינוך עומדת פרופ' מהאוניברסיטה". לדבריו, "אני מודה שאני נרגש במעמד הזה, כי הייתי שותף לתחושת השליחות של יולי לחולל מפנה". אולמרט ותמיר ערכו ביקורים בבתי ספר שהחלו בתהליך הרפורמה. ראש הממשלה שמע סקירה מפי הצוות הפדגוגי, השרה והתלמידים על הרפורמה החדשה. על התנגדות ארגוני המורים למהלך אמר: "אי אפשר לעשות רפורמה במלחמה נגד ארגוני המורים. צריך ללכת איתם ביחד, וכך נעשה".

כרגע עדיין ממתינים להסכם בין הסתדרות המורים ומשרד החינוך, על מנת להתחיל ברפורמה. "אופק חדש" כבר נוסה בשנת החינוך הנוכחית ב-313 בתי ספר יסודיים וחטיבות ביניים. בשנה הבאה תורחב הרפורמה לכ- 400 בתי ספר נוספים, ויותר מ-250,000 תלמידים יכללו במהלך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully