וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריטניה: הרג את שני ילדיו הקטנים והתאבד

טלי גולדשטין

16.6.2008 / 20:38

בריטי שהיה נתון במאבק גירושין מכוער, השאיר הודעה לאשתו, והתפנה להרוג את ילדיו ולהתאבד בשאיפת הגז של אגזוז המכונית

בריטי בן 52 הרג אתמול (שני) את שני ילדיו הקטנים והתאבד על ידי חיבור צינור האגזוז לחלל המכונית. לפי דיווח הצהובון "דיילי מייל", בריאן פילקוקס צלצל לאשתו אוולין בת ה-37 לפני שביצע את המעשה והשאיר לה הודעה מזעזעת: "השארתי לך מתנה. אני אופיע בכותרות העיתונים. חכי ותראי". שעות ספורות לאחר מכן, נמצאו האב ושני ילדיו, אמי בת השבע ואוון בן השלוש, מתים במושב האחורי של ה"לנד רובר" בנקודת תצפית בצפון וויילס.

מחקירת המשטרה עלה כי פילקוקס, מאבטח לשעבר ובעל חגורה שחורה בקרטה, היה נתון בעיצומו של מאבק גירושין מכוער עם אשתו והיה צפוי להופיע בפני בית המשפט השבוע, לאחר שאשתו דרשה בעלות על בית המשפחה שבצ'שייר.

לדברי המשטרה, טען פילקוקס כי הוא מעדיף להרוס את הנכס ולא לאפשר לאשתו לקבל את הבעלות עליו. "איבדתי את אשתי, את ילדי ואת העבודה. עתה אני עומד לאבד את ביתי. אני מעדיף לשרוף אותו ולא לתת אותו לכלבה", אמר פילקוקס. בני הזוג התחתנו ב-2000, אך נפרדו לפני שנה וחצי לאחר שורה של עימותים אלימים בביתם. פילקוקס נהג לבלות עם ילדיו בסופי השבוע, אך מערכת היחסים עם אשתו היה מתוחה ביותר.

פילקוקס היה אמור להחזיר את הילדים לאמם בשבת אך איחר להגיע. אשתו הדאוגה התקשרה למשטרה. ביום ראשון התקשר פילקוקס לאשתו כדי להגיד לה ש"מחכה לה מתנה קטנה" בבית. המשטרה, שחששה מפני האפשרות כי פילקוקס הטמין פצצה בבית, פינתה 100 מתושבי האזור לפני שערכה חיפוש מדוקדק. שעות ספורות לאחר מכן התגלו הגופות בעמק קונוויי שבצפון וויילס. בדיקת פתולוג העלתה כי הם מתו כתוצאה משאיפת גז.

מקור במשטרה אמר אתמול: "נשבר הלב כשחושבים שהילדים הרכים חשבו שהם מבלים את "יום האב" עם אביהם. במקום זאת, הוא הרג אותם והתאבד. זוהי טרגדיה נוראית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully