וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרק דובדבנים קר

16.6.2008 / 17:52

מרק איכותי וארומתי לפינוק הנשמה

מרק דובדבנים קר

מקורו של מרק הדובדבנים בארצות מזרח אירופה, שם נהוג היה לאכול מרקים קרים מכל הסוגים כארוחה קלה של אחר הצהריים חם. לפניכם גרסה קלה וטעימה שלו.

מרק דובדבנים קר

חצי ק"ג דובדבני בראשית אדומים (רצוי חמוצים) ; חצי כוס ליקר דובדבנים ; רצועת קליפת לימון צהובה; מיץ מחצי לימון; רבע מקל קינמון; שלושת-רבעי גביע שמנת חמוצה; מלח, סוכר ופלפל לבן טחון

מרק דובדבנים קר

שוטפים את הדובדבנים ומרחיקים את הגבעולים. בעזרת צ'ופ-סטיק או קצה עגול של כף עץ דוחפים ומוציאים מהדובדבנים את הגרעינים ושומרים אותם בצד.

מרק דובדבנים קר

בתוך מכתש או שקית ניילון שוברים את הגרעינים, מעבירים אותם לסיר קטן (לא להיכנס ללחץ, אנחנו נסנן אותם בהמשך...). מוסיפים להם 200 גרם דובדבנים קצוצים, את קליפת הלימון, את מיץ הלימון וגם את חתיכת מקל הקינמון. מוסיפים את ליקר הדובדבנים וכוס מים. מביאים לרתיחה של דקה ומורדים מהאש. מעמידים מכוסה ל-4 שעות (לא במקרר).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

מרק דובדבנים קר

מסננים דרך מסננת דקה לסיר נוסף, ובעזרת כף מעץ סוחטים כמה שיותר נוזלים למסננת. מוסיפים את שארית הדובדבנים המגולענים והנוזלים שהצטברו סביבם. מביאים לסף רתיחה, ומבשלים כך כשתי דקות. מורידים מהאש, ממתינים שיתקרר, מכסים ומקררים היטב במקרר.

מרק דובדבנים קר

לפני ההגשה, מערבבים היטב את השמנת חמוצה ובהדרגה בוחשים אותה למרק. טועמים ומוסיפים טיפ-טיפה מלח, סוכר ופלפל לבן טחון לפי הטעם. מגישים קר מאוד.

מרק דובדבנים קר

בתיאבון!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully