וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן 74 זוכה מהתעללות מינית בחמש ילדות

נתיב נחמני

16.6.2008 / 14:47

בכתב האישום נטען כי הנאשם ביצע את המעשים לאורך כל שנות ה-90. השופטת: "מזכה מחמת הספק בלבד", עו"ד: "מדובר בעלילה"

תושב לוד בן 74 זוכה היום מחמת הספק לאחר שהואשם בביצוע מעשים מגונים בחמש קטינות קרובות משפחתו, מאז היו בנות 6-10. בשל מורכבות התיק, קבעה שופטת בית משפט השלום ברמלה, אסתר נחליאלי-חיאט, כי נימוקיה לזיכוי יוצגו בעוד כחודש.

בכתב האישום נטען כי הנאשם ביצע את המעשים במהלך שנות ה-90, בעת שהיה מעורב בגידול שתיים מהילדות, נכדותיו של אחותו, בשל מצבה הבריאותי של אימן. עוד נכתב כי בעת ששהו בבית הסבתא, ולעיתים אף כשנכחה בבית, היה הנאשם מושיב את הילדות על ברכיו ומתחכך בגופן. מקרים רבים נוספים, בהם ביצע מעשים דומים בשאר הילדות מתוארים בכתב האישום, לעיתים תוך התנגדותן. הוא הואשם במספר רב של עבירות מעשה מגונה בקטין מתחת לגיל 14. כמו כן, נטען שביצע את המעשים בילדות לצורך סיפוק, גירוי וביזוי מיני.

לוואלה! חדשות נודע כי האיש נחשד בביצוע מעשים מגונים בשלוש מתלוננות נוספות, אחת מהן ביקשה שלא להתלונן נגדו ובשני המקרים הנוספים, קשיים ראיתיים וטכניים לא אפשרו את הכללתן בכתב האישום.

"לאחר ששקלתי את חומר הראיות, אני מודיעה כי הגעתי למסקנה שעלי לזכות את הנאשם מהמיוחס לו בכתב האישום מחמת הספק, ומחמת הספק בלבד", אמרה השופטת, אך כאמור לא הסבירה את שיקוליה.

עורך דינו של הנאשם טוען כי זוכה כיוון שמדובר בעלילה. "זה מוזר שפתאום שמונה מתלוננות נזכרו במה שקרה ומחליטות ללכת למשטרה", אמר עו"ד עמיקם הדר, שייצג את הנאשם יחד עם עורכי הדין חדוה שפירא וציפי פינקלשטיין. "הפרשייה שהחלה לפני כשלוש שנים גרמה למרשנו סבל רב. מדובר באדם בכיר בתעשייה האווירית, שבמשך שנים תרם רבות למדינה. חבל שנפגע בגלל עלילה שפלה של בנות משפחה פגועות", סיכם הדר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully