וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"קונטאר אופטימי ומתרגש לקראת שחרורו"

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים, וישי אביאור

16.6.2008 / 13:00

פרקליטו של סמיר קונטאר אמר לוואלה! חדשות כי קונטאר נרגש מאוד למשמע הדיווחים על עסקה צפויה. שלמה גולדווסר: "עסקה עדיין לא יצאה לפועל, וזה מה שמשנה"

"נפגשתי אתמול עם סמיר קונטאר, והוא אופטימי ומתרגש מאוד למשמע הדיווחים על שחרורו הצפוי" – כך אמר היום (שני) עורך דינו של קונטאר, אליאס סבאג, בשיחה עם וואלה! חדשות. עו"ד סבאג התייחס לדיווחים האחרונים בתקשורת הערבית ובישראל לפיהם העסקה על סף ביצוע ואמר כי לפי הדיווחים הללו, "אנו הולכים לקראת עסקה קרובה".

עו"ד סבאג אמר עוד כי למרות האופטימיות הרבה שלו ושל קונטאר, אף גורם לא מעדכן אותם בנוגע לעסקה. "אנו לא מקבלים עדכונים על המשא ומתן בין ישראל לחיזבאללה, אולם אנו אופטימיים. אנו מניחים שקונטאר יהיה חלק בכל עסקה בין ישראל לחיזבאללה משום שאף אחד לא מכחיש את הדיווחים הללו", הוסיף.

סבאג הכחיש את הדיווח מעיתון לבנוני משבוע שעבר, לפיו ישראל הודיעה לקונטאר להתחיל לארוז את חפציו האישיים כהכנה להעברתו ללבנון בימים הקרובים. "נכון לאתמול בצהריים, קונטאר נמצא עדיין באגף שלו בכלא ואף אחד לא ביקש ממנו להתחיל לארוז".

שלמה גולדווסר: "אין 'חצי עסקה'"

הבוקר דיווחו עיתונים ערבים על התקדמות משמעותית במגעים בין ישראל לחיזבאללה. מקורות דיפלומטיים מסרו לעיתון הלבנוני "אל-אחבאר" כי לאחר שהושגה התקדמות במגעים החשאיים דרך המתווך הגרמני, העסקה על סף ביצוע. מקור ביטחוני העריך בשיחה עם העיתון הלבנוני "א-ספיר" כי העסקה צפויה להיערך בין 20 ל-25 ביוני.

היום אמר שלמה גולדווסר, אביו של החייל החטוף אהוד, בשיחה עם וואלה! חדשות, כי הממונה מטעם ראש הממשלה להשבת החיילים החטופים, עופר דקל, נוהג לקיים עם המשפחות פגישה מדי כמה שבועות, וכי הפגישה האחרונה לא היתה שונה מקודמותיה. "אני לא מבדיל בין עסקה בתהליכים או התקדמות כזו או אחרת", אמר, "מבחינתי אין חצי עסקה ואין כל שינוי. עסקה עדיין לא יצאה לפועל, וזה מה שמשנה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully