וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היום: בועז יונה יוסגר לישראל

נתיב נחמני

16.6.2008 / 5:51

מנהל חברת "חפציבה" ברח לאיטליה אחרי קריסת החברה. הוא חשוד בהונאתם של אלפים מלקוחות החברה ובגניבת 300 מיליון שקלים

בועז יונה, מנכ"ל חפציבה לשעבר ינחת היום בנמל התעופה "בן גוריון" בשעה 17:00 כשהוא מלווה על ידי חוקרי היחידה הארצית לחקירות הונאה. משם, יובילו אותו החוקרים למשרדי היחידה לחקירה ומחר הוא יובא בפני שופט בבית משפט השלום בתל אביב להארכת מעצרו.

יונה נעצר באיטליה לפני כעשרה חודשים. הסגרתו לישראל התאפשרה לאחר שהוא הודיע לבית המשפט העליון באיטליה לפני כחודש כי הוא מבקש לבטל את התנגדותו להליך ההסגרה לישראל וכי הוא מבקש לשוב לארץ.

שבועיים לאחר מכן הודיעה משטרת איטליה לישראל כי יונה הוכרז רשמית כבר הסגרה וכי ניתן להעבירו ישראל. באמצעות עורך דינו יאיר גולן, טען אז יונה כי הגעגועים למשפחה וההבנה שההליכים המשפטים באיטליה עלולים להימשך זמן רב, הם אלו שהביאו אותו לבקש לסיים את ההליך.

יונה חשוד בהונאת מאות רוכשי דירות ומספר בנקים, בגניבה ובקבלת דבר במרמה, לאחר קריסת החברה באוגוסט 2007 יונה נמלט מהארץ. בין העבירות המיוחסות לו: רישום כוזב במסמכי תאגיד, מרמה בנסיבות מחמירות, זיוף, גניבה בידי מורשה, הלבנת הון ועבירות על חוק ניירות ערך.

בסך הכל יונה חשוד שקיבל במרמה מעל ל-300 מיליון שקל. עורך דינו מנהל מגעים עם הפרקליטות על חתימת הסדר טיעון עוד כשיונה שהה במעצר באיטליה וצפוי כי כתב האישום נגדו יוגש לבית המשפט בשבועות הקרובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully