וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"דברי רייס הם המשך לתבוסתנות אולמרט"

15.6.2008 / 17:21

ח"כ אלדד הגיב לדברי שרת החוץ האמריקאית לפיהם "הבנייה במזרח ירושלים בעייתית". ח"כ גלאון: "הממשלה מצפצפת על האמריקאים"

(צילום: רויטרס, עריכת וידאו: גדי וינסטוק)

דברי שרת החוץ האמריקאית קונדוליזה רייס אמש והיום (ראשון) על הבעייתיות שבהתנחלויות, ממשיכים לעורר גלים בכנסת. ח"כ זהבה גלאון (מרצ) אמרה כי "אנו עדים לריטואל הקבוע: רייס מגיעה לאזור, נוזפת בישראל, וזו ממשיכה בשלה. לו ממשלת ישראל היתה מתייחסת לנאמר ברצינות, שר השיכון לא היה ממשיך להוציא מכרזים לבניה בהר חומה. הממשלה מצפצפת על הממשל האמריקאי".

לדברי יו"ר ישראל ביתנו, ח"כ אביגדור ליברמן, "ההתיישבות היהודית ביהודה ושומרון מעולם לא הפריעה לשום הסדר מדיני. זו עובדה שהסכמי השלום עם מצרים ועם ירדן נחתמו בשיא פריחתה של ההתיישבות". לדברי ליברמן "כל מי שמנסה להפוך את היוצרות, עושה שקר בנפשו או לא מבין את המציאות".

ח"כ אריה אלדד אמר כי "הצהרות רייס לא צריכות להפתיע איש, כיוון שהן המשך ישיר להצהרותיהם התבוסתניות של אולמרט ולבני שוויתרו על מחצית ירושלים". לדברי ח"כ אלדד, אין ללבני ואולמרט "שום מנדט" לדבר בשם האזרחים, "על כל מנהיג ראוי בישראל להודיע כבר היום ששום צעד מצעדי הממשלה הנוכחית לא יחייב אותו, כשהממשלה הזו תיפול סוף סוף".

ח"כ עתניאל שנלר (קדימה) הוסיף כי "לישראל אסור להיכנע לביקורתה של מזכירת המדינה נגד הבנייה בירושלים וגושי ההתיישבות. יש לקוות כי מדיניות משרד החוץ האמריקאי תשתנה לאחר מינוי שר חוץ אמריקאי חדש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully