וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגעים לעסקת טיעון בפרשת אסי אבוטבול

נתיב נחמני

15.6.2008 / 10:16

עו"ד זכרוני אישר כי הוא ועו"ד חכם נפגשו לפני הרצח עם נציגי הפרקליטות במטרה לגבש עסקת טיעון בעניינו של אבוטבול, המואשם בניהול ארגון פשע

עורך דין יורם חכם, שייצג את אסי אבוטבול ונרצח בשבוע שעבר, ועורך דין אמנון זכרוני, נפגשו לפני הרצח עם נציגי הפרקליטות במטרה לגבש עסקת טיעון בעניינו של אבוטבול, הנאשם בניהול ארגון פשע. כך אישר היום (ראשון) זכרוני בתום דיון בבית המשפט המחוזי בתל אביב. הוא לא מסר פרטים על תוכן הפגישה, אך אמר: "הבענו את עמדתנו, שלשיטתנו לא מדובר בארגון פשיעה, מה גם שלא מיוחסים להם מעשי אלימות".

בתחילת הדיון היום בבית המשפט אמר אבוטבול: "יש אשמים ברצח של חכם", אך לא פירש את אמירתו. בשבוע שעבר נרצח פרקליטו של אבוטבול, עורך הדין יורם חכם, בפיצוץ מטען חבלה שהוטמן ברכבו בתל אביב. עורך הדין אמנון זכרוני ייצג היום את אבוטבול, אך עדיין לא ברור אם ייקח על עצמו את ניהול התיק.

אבוטבול ביקש לדבר באופן אישי עם השופטת ברכה אופיר-תום בלשכתה. הוא נענה בשלילה אך הסכים לדבר בנוכחות השופטת והפרקליטים. הנוכחים בדיון הוצאו מהאולם אך נראה כי אבוטבול לא אמר דבר והקהל הושב לאולם לאחר זמן קצר.

עורך דין זכרוני טרם החליט אם ייצג את אבוטבול באופן מלא. בינתיים, בית המשפט נענה לבקשתו והעניק לו ארכה להחליט בנושא עד יום רביעי. כשנשאל זכרוני אם נוכח רצח חכם הוא אינו מפחד מניהול התיק, השיב: "אין לי פחד. אני עו"ד ותיק ואיימו עליי לא פעם ולא פעמיים. אם היה לי פחד כלשהו לא הייתי במקצוע הזה".

ביום שישי דווח כי שירות בתי הסוהר קיבל מידע מודיעיני מוקדם על הכוונה לרצוח את עו"ד יורם חכם. לפני חודשיים התקבל מידע מגורם בכלא שיש כוונה להתנקש בחייו של הפרקליט הפלילי המוכר. המידע הועבר לקצינת הקישור בין המשטרה לשב"ס, אך ככל הנראה לא הגיע לידי המשטרה.

מהמשטרה נמסר בתגובה כי למרות שהיא אינה נוהגת להתייחס בתקשורת למידע המועבר על ידי רשויות האכיפה היא מבקשת להדגיש כי המידע שהתקבל בנוגע לחכם לא התייחס כלל לכוונת פגיעה בו ועיקרו היה אך ורק מידע שוטף שמוגן במסגרת יחסי עו"ד-לקוח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully