וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרובי ההרוגים בתאונה: "כולנו משפחה אחת"

קובי מנדל

15.6.2008 / 4:53

איסמעיל ונג'אן חוואלד, ובתם עדן בת השנתיים, נהרגו בתאונה בכביש 70 - "ידוע שמדובר במקום מסוכן". אבל כבד ירד על הכפר שעב בגליל

שלושה בני משפחה אחת נהרגו אמש (שבת) וארבעה נפצעו בתאונת דרכים קטלנית בצומת יבור, שבגליל המערבי. משאית עמוסה שהיתה בדרכה ממג'דל שמס לתמרה התנגשה ברכב, ואז התנגשה ברכב נוסף, בו נסעו בני משפחת חוואלד, והתהפכה. אב המשפחה איסמעיל חוואלד, בן 25, האם נג'אן חוואלד, בת 22, ובתם עדן חוואלד, בת שנתיים, תושבי הכפר שעב בגליל, נהרגו במקום. בנם התינוק תמיר, בן שלושה חודשים, נפצע באורח אנוש והועבר במסוק לבית החולים "רמב"ם" בחיפה.

בתאונה נפצעו שני בני אדם נוספים באורח קל עד בינוני. כמו כן, נפצע נהג המשאית באורח קל, ופונה לבית החולים בנהריה. בעקבות התאונה נחסם כביש 70 לתנועה בשני הכיוונים.

הכביש בו אירעה התאונה נמצא בבנייה והרחבה, ונטול שוליים. סגן ניצב ישראל ג'יבלי, מפקד משטרת התנועה בצפון, אמר כי "בשל מצב הכביש, כל סטייה, ולו הקטנה ביותר, של אחד מהרכבים יכלה להביא לתוצאה הקשה".

כביש ידוע ומסוכן

כתב "הארץ", ג'קי חורי מוסיף:

בזירת האירוע התאספו מאות עוברי אורח כולל תושבים מכפר שעב הסמוך שזיהו מייד את מכונית משפחת חוואלד. למקום הגיעו גם קרובי משפחה של הקורבנות שהשמיעו קולות שבר ואבל. תושבים רבים התלוננו על תנאי הכביש, שלדבריהם הביא לתאונה: "ידוע שמדובר בכביש אדום ורבים קיפחו את חייהם בו, עכשיו בטח יגידו שמרחיבים את הכביש אולם לצערנו עבור המשפחה הזו, זה כבר מאוחר".

בכפר שעב שורר מאז אתמול בערב אבל כבד וכמעט כל תושבי הכפר התאספו בבית המשפחה האבלה. פאוזי שעבאן, תושב הכפר וקרוב משפחה של ההרוגים, סיפר כי איסמעיל עבד לפרנסתו בסופר מרקט באיזור נהריה. "מדובר בבחור מנומס ושקט שכל מבוקשו היה לפרנס את המשפחה הקטנה וברגע כולם נמחקו. אנחנו מתפללים שהתינוק יתאושש וכולם פה יהיו המשפחה שלו לאחר שאיבד את ההורים והאחות", אמר שעבאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully