וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש בקליפורניה: כלא חמישה כוכבים

15.6.2008 / 3:55

יזמים זריזים הודיעו כי יפתחו מלון סמוך לכלא אלקטרז שבמפרץ סן פרנסיסקו. "האורחים יקבלו ארוחה טובה יותר מאל קפונה"

שירות הפארקים בארצות הברית הודיע הלילה (ראשון) כי הוא שוקל לבנות מלון מפואר סמוך לכלא אלקטרז שבמפרץ סן פרנסיסקו. שלא במפתיע, הנימוק העיקרי מאחורי היוזמה המקורית הוא כלכלי. כלא אלקטרז נחשב ליעד התיירותי מספר שתיים בסן פרנסיסקו ומדי שנה פוקדים אותו כמיליון וחצי בני אדם.

"אנו יכולים להבטיח שהאורחים במלון יקבלו ארוחות טובות יותר מאלו שקיבל אל קפונה, שריצה עונש מאסר בכלא", אמרו ברשות הפארקים . כלא אלקטרז נחשב לבית הסוהר המפורסם ביתר בעולם והיה פעיל בין השנים 1934-1963, במהלכם אכלס בתוכו את בכירי העבריינים בארצות הברית.

ליוזמה החדשה הצטרפו גם מספר כרישי נדל"ן שהפוטנציאל הכלכלי של האי לא חמק מעיניהם החמדניות. "אנשים רבים אומרים שהם רוצים לטייל גם בשאר חלקי האי ולחוש את החוויה האותנטית", אמרו היזמים. לדבריהם, "המלון שיהיה ברמת חמישה כוכבים יספק לאורחיו את החוויה האולטימטיבית".

לפי התוכניות, המלון החדש ייבנה על חורבות מגורי הסוהרים במקום. לדברי היזמים, לאורחי המלון תובטח גישה מלאה לכל הפינות הנסתרות של הכלא, כולל אלו שהכניסה אליהם נאסרה מאז סגירתו של הכלא לפני 45 שנה.

היזמים אף מתכננים להקים קזינו ומסעדה שתפעל בסמוך לבית הכלא הנטוש. עם זאת, נראה כי גם אורחי המלון הלא מרוצים יתקשו לעזוב את המקום. במשך 29 שנות פעילותו של הכלא, לא צלח אף ניסיון בריחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully