וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעבדה לזיוף דרכונים נמצאה בתל אביב

נתיב נחמני

14.6.2008 / 19:04

את המעבדה הפעיל תושב רוסיה השוהה בארץ אופן בלתי חוקי, מזה שבע שנים. זו מעבדת הזיופים השנייה שנחשפה השבוע

מעבדה לזיוף דרכונים ישראלים נמצאה היום (שבת) בדרום תל אביב. אזרח רוסיה, השוהה בישראל באפן לא חוקי כשבע שנים, נעצר בחשד לזיוף הדרכונים. בביתו נתפסו מכשירים ששימשו אותו, ועשרות מסמכים מזוייפים.

המעבדה נחשפה בעקבות מידע שהגיע ליחידת המודיעין של משטרת ההגירה. על פי החשד, המעבדה הופעלה בדירת המסתור בתל אביב מזה כמה שנים. בחיפוש בדירה נתפסו מכונת לימינציה ומנורות אולטרה סגול, המשמשות להבחנה בחותמות מים המוטבעות על דפי הדרכונים.

על גופו של האיש נתפסו חמש תעודות זהות מזוייפות הנושאות את תמונתו ולצידן שמות בדויים שונים. על פי הערכת המשטרה החשוד מכר את התעודות המזוייפות לעובדים זרים שביקשו לצאת את גבולות המדינה או להיכנס אליה. הערב הוא יובא לדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בראשון לציון.

ביום שלישי האחרון חשפה המשטרה מעבדה דומה לייצור תעודות מזוייפות שניהל תושב פתח תקווה. בפשיטה שערכו חוקרי מפלג ההונאה של מחוז ירושלים נתפסו בדירה ששימשה כמעבדה מכשירים להכנת תעודות זהות, תמונות פספורט ונייר מיוחד המשמש להכנת התעודות והספחים. על פי הערכת המשטרה, החשוד מכר את התעודות בעיקר לגורמים פליליים. בתום החיפוש הוא נעצר. מהמשטרה נמסר כי החשוד הורשע בעבר בגין אותה העבירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully