וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ישראל תקבל הסכם הרגיעה ללא שליט"

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

14.6.2008 / 9:26

מקור מצרי מסר לעיתון "א-שרק אל-אווסט" כי שר המודיעין המצרי הצליח לשכנע את הצד הישראלי שלא לקשור בין עסקת שחרורו של גלעד שליט לבין הצעת הרגיעה

"ישראל השיבה בחיוב להצעת הרגיעה המצרית" – כך מסר (שבת) מקור מצרי בכיר לעיתון "א-שרק אל-אווסט" היוצא לאור בלונדון. לדברי המקור, בביקורו ביום חמישי בקהיר העביר ראש המטה המדיני-ביטחוני במשרד הביטחון, עמוס גלעד, לשר המודיעין המצרי עמר סלימאן את תשובת ישראל להצעת הרגיעה ואמר כי למרות החששות וההסתייגויות בנוגע להברחות ולסוגיית גלעד שליט, התשובה באופן כללי היא חיובית.

המקור ציין כי סלימאן הצליח לשכנע את הצד הישראלי שלא לקשור בין עסקת שחרורו של החייל החטוף גלעד שליט לבין הצעת הרגיעה. "סלימאן הבטיח שעסקת שליט תהיה הראשונה לעלות לדיון לאחר ההכרזה על רגיעה בין ישראל לחמאס", אמר.

המקור הוסיף כי קהיר טרם גיבשה באופן סופי את הצעת הרגיעה בין ישראל לפלסטינים וכי מתקיימים מגעים אינטנסיביים לסיים את ההסכם "במהירות המרבית, וייתכן אף שתוך ימים ספורים". לדברי המקור, לאחר העמדה הישראלית בנוגע להצעה הועברה ליושב ראש הרשות הפלסטינית אבו מאזן ולמנהיגי הארגונים הפלסטינים על מנת שילמדו אותה וינקטו עמדה מאוחדת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully