וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

2 מקרי רצח בליל שבת: בב"ש ובקלנסווה

נתיב נחמני

13.6.2008 / 23:23

תושב ב"ש כבן 25 המוכר למשטרה נורה בכניסה לבניין דירות ומת מפצעיו בבית החולים בעיר. בקלנסווה, בן 38 המוכר אף הוא למשטרה, נורה למוות ברכבו

שני מקרי רצח אירעו הערב (שישי) בבאר שבע ובקלנסווה. בבאר שבע, צעיר כבן 25 תושב העיר נורה למוות בכניסה לבניין דירות שברחוב שלום אש שבעיר. סמוך לשעה 21:30 התקבל במוקד המשטרה דיווח משכנים על יריות שנשמעו ברחוב. שוטרי משטרת באר שבע וצוות מד"א שהגיעו לזירה מצאו את הצעיר כשהוא פצוע ממספר יריות ומצבו אנוש.

צוות מד"א פינה אותו לבית החולים סורוקה בבאר שבע תוך שביצע בו נסיונות החייאה. למרות מאמצי הרופאים הצעיר נפטר מפצעיו בבית החולים. לאחר חקירה ראשונית במשטרה מעריכים כי הרצח אירע על רקע סכסוך בין עבריינים, שכן הנרצח הוא בעל עבר פלילי.

בתוך כך, תושב קלנסווה בן 38 המוכר למשטרה, נורה למוות ברכבו. סמוך לשעה 21:00 יצא האיש מחנות שבמרכז הכפר וכשנכנס לרכבו נורו לעברו מספר רב של כדורים מרכב חולף. הנשק ששימש את המתנקשים היה ככל הנראה אוטומטי.

צוות מד"א שהגיע למקום פינה אותו לבית החולים מאיר שבכפר סבא, אך בדרכם לשם ולאחר נסיונות החייאה רבים קבע רופא הצוות את מותו. ההרוג הוא ממשפחת חג'יחי, משפחה גדולה ומוכרת בכפר והוא עצמו מוכר למשטרה מתחום הסחר באמל"ח. הרכב, שככל הנראה שימש את המתנקשים, נמצא על ידי המשטרה ביציאה מן הכפר כשהוא נטוש ושרוף.

כוח משטרה גדול בפיקודו של ניצב ניסים מור מפקד מחוז המרכז חוקר את נסיבות האירוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully