וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ח"כים בקדימה: "ברק אשם במצב בדרום"

פנחס וולף

13.6.2008 / 17:00

הדברים נאמרו בעקבות דבריו של שר הביטחון, כי שרי קדימה תומכים במבצע בעזה בגלל הפריימריז הקרבים. "ברק מחפש אשמים כדי לתלות בהם את כישלונו"

בעקבות דברי שר הביטחון אהוד ברק, כי בשל הפריימריז הצפויים במפלגת קדימה, מתלהמים שרי המפלגה בכל הנוגע לפעולה צבאית בעזה, תוקפים ח"כים בקדימה את ברק, ומאשימים אותו במצב הביטחוני בדרום. "ברק אחראי להמשך המצב הביטחוני הבלתי אפשרי בדרום, והניסיון להסתיר את כישלונו על ידי הסכם מדומה עם חמאס לא יצלח", אמר ח"כ יצחק בן ישראל.

גם ממלא מקום יו"ר הקואליציה, חבר הכנסת יואל חסון, הגיב לדברים, ואמר כי "אהוד ברק נכשל בהשבת השקט לתושבי הדרום, ועכשיו הוא מחפש אשמים כדי לתלות בהם את כישלונו". לדבריו, "ברק הוא זה שטלטל את המערכת הפוליטית והוא זה שנושא באחריות".

"מנהיגות קדימה לא תמכור את ביטחון המדינה לטובת אינטרסים פוליטיים", אמר ח"כ עתניאל שנלר. "בשל האחריות הלאומית שלנו, קדימה תגבה ותחזק את כל הממשלה על כל חלקיה בהחלטה לצאת נגד חמאס, ותתמוך בצה"ל ובמערכת הביטחון".

שר הביטחון אמר הבוקר בכינוס של מזכירי סניפים של מפלגת העבודה כי תמיכת שרי קדימה ביציאה למבצע בעזה נובעת מהפריימריז במפלגה הקרבים. לדבריו, ניתן היה לנסות להגיע לרגיעה כבר לפני זמן מה. הוא שב הצהיר כי יש לנסות ולמצות את כל הדרכים כדי להגיע לרגיעה, לפני שמחליטים על יציאה לפעולה צבאית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully