וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להתראות מיקרוסופט, שלום גוגל

13.6.2008 / 2:06

יאהו וגוגל הגיעו להסכם לפיו יאהו תוכל להציג פרסומות של גוגל לצד תוצאות החיפוש שלה. המחוקקים בארה"ב "יבחנו היטב" את החוקיות

ענקיות האינטרנט היריבות יאהו וגוגל הודיעו אמש (חמישי) כי הן הגיעו להסכם שותפות בנוגע לפרסומות במנועי החיפוש. על פי ההסכם, יאהו תוכל להציג פרסומות של גוגל לצד התוצאות במנוע החיפוש שלה. ההסכם עשוי להביא לעלייה של כ-800 מיליון דולרים בהכנסתן של החברות. הוא יהיה בתוקף במשך ארבע שנים, עם אפשרות להאריכו עד לתקופה של עשר שנים.

ההסכם איננו אקסקלוסיבי, כלומר, חברות נוספות יוכלו להציע את פרסום מודעותיהן, דבר שעשוי להקל את אישור ההסכם מבחינה רגולטורית. החברות הסכימו להמתין כשלושה חודשים וחצי לאישור רגולטורי ואף להציע דרך לבטלו במידה שהבעלות על יאהו תעבור לידי חברה אחרת.

הרעיון לשלב את שני מנועי החיפוש המפרסמים עורר חששות באופן מיידי. הסנאטור הרב קוהל הודיע כי בכוונת המחוקקים "לבחון היטב" את התוכנית.

מניית יאהו צנחה אתמול ב-10% בוול סטריט לאחר שהחברה הודיעה כי המגעים עם מיקרוסופט הסתיימו ללא כל תוצאה, וכי מיקרוסופט אינה מעוניינת עוד ברכישת יאהו. מוקדם יותר היום, דיווח אתר העיתון "וול סטריט ג'ורנל" על סיום המגעים ועל כך שמיקרוסופט אינה מוכנה עוד לשלם מחיר של 33 דולר למניה עבור יאהו. ענקית התוכנה הודיעה בחודש שעבר על ביטול הצעת הרכש הגישה עבור יאהו, אולם מאז ניהלו שתי החברות שיחות בניסיון להגיע בכל זאת לעסקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully