וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסוטה מסוטה פטור

גיל קדרון

13.6.2008 / 6:30

שופט אמריקאי נאלץ להשעות את עצמו ממשפט זימה אותו ניהל, לאחר שבאתרו נתגלו תמונות זימה משלו. להגנתו אמר: "זה אתר משפחתי"

משפט פדרלי, שסוקר בהרחבה על ידי התקשורת ומתנהל בלוס אנג'לס נגד איש העסקים איירה אייזקס, החשוד בהפצת סרטי זימה, נתקל במהמורה מפתיעה משהו: השופט, אלכס קוז'ינסקי, הושעה לאחר שהתגלה אתר בו העלה תמונות זימה משלו. כך דיווח אתמול (חמישי) ה"לוס אנג'לס טיימס".

קוז'ינסקי בן ה-57 היתמם בתחילה, טען שלא ידע שלגולשים אחרים מלבדו ומלבד "חבריו" גישה לאתר, והוסיף כי חלק מהתמונות "מצחיקות", אולם בסופו של דבר השעה את עצמו. הכניסה לאתר נחסמה מאז. למי שתוהה על מה המהומה, נספר שבין היתר כיכבה שם אשה עירומה על ארבע, צבועה כפרה, וגבר לבוש למחצה שפיזז לצד חיה מגורה מינית. חלק מהראיות במשפט היו קטעי וידאו ארוכים של יחסי מין עם חיות ושאר סטיות.

"אתר משפחתי"

קוז'ינסקי הינו שופט בכיר ומוערך, ושמו נקשר כמועמד אפשרי לבית המשפט העליון. הוא נחשב למוח משפטי מבריק, ותומך מובהק של התיקון הראשון של החוקה, שמגן על חופש הביטוי. את ההחלטה להשעות את עצמו קיבל לאחר שהתביעה ביקשה זמן לבדוק אם מדובר בניגוד אינטרסים, ושמא ישנה אחווה כלשהי בין סוטים.

אייזקס הינו יוצר סרטים שעומד למשפט על הפצת סרטים סוטים, שכוללים תוכן מטריד הרבה יותר מזה שבאתרו של קוז'ינסקי.

להגנתו אמר השופט כי מדובר באתר "משפחתי פרטי", והוסיף כי כי לדעתו בנו אחראי להעלאת חלק מהתוכן לרשת. "כל המשפחה אגרה דברים באתר, ולא היה לי מושג מה היה בחלק מהתוכן", אמר. "אני בהחלט לא זוכר שהעליתי חלק מהדברים האלה".

הסנאטורית דיאן פיינשטין, חברה בוועדת המשפט של הסנאט, הייתה נחרצת. "אם זה נכון", אמרה, "זוהי התנהגות שאינה מקובלת לשופט פדרלי". כעת נותר לראות אם יצליח קוז'ינסקי לצאת מהתסבוכת אליה נכנס, או שהקריירה המשפטית שלו תיגדע באיבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully