וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוקף ישראל ב-24 שעות

13.6.2008 / 23:04

בהשראת מירוץ הלה-מאן הנערך בסוף שבוע זה, קובי ליאני וירון אדרי מערוץ הרכב של וואלה!, יוצאים להקיף את המדינה

בהשראת מירוץ הסיבולת המפורסם בעולם המתקיים אחת לשנה, "24 השעות של לה מאן", יצאו אנשי ערוץ הרכב של וואלה! למסע שאורכו יממה אחת שלמה. במהלך המסע – שיצא היום (שישי) בשעה 6:00 בבוקר מכיכר השעון ביפו וצפוי להסתיים מחר באותה שעה ובאותו המקום - יעברו קובי ליאני וירון אדרי כאלף וחמש מאות קילומטר לאורך כבישי הגבולות של ישראל.

בשונה מהמירוץ המפורסם אשר מתקיים זאת הפעם ה-76, כאן לא ישתפו פעולה מספר נהגים בכל מכונית. במהלך ההכנות למסע, בחרו השניים שתי מכוניות שונות אשר איתן יעברו את הדרך הקשה.

קובי ליאני, עורך וואלה! רכב סיפר: "יצאנו ב-6 בבוקר מהשעון ביפו לאורך חוף ים התיכון בנסיעה איטית יחסית בגלל תנועת בוקר כבדה על כביש החוף ואזור חיפה. אחרי שעברנו את הקריות, עכו ונהריה, הגענו אל ראש הנקרה, שם הייתה המנוחה הראשונה, אחרי 140 ק"מ. אחרי המנוחה הקלה, יצאנו לאורכו של כביש הצםון על גבול הלבנון לכיוון צומת כוח ומטולה, שם נסענו לאורך ציר המערכת ומשם טיפסנו אל הר החרמון".

לדבריו, " החרמון אשר בעונה זו כצפוי אינו יותר מהר סלעי וערום, היה ריק מאדם ושם נעשתה הפסקה נוספת, לאחר 150 ק"מ נוספים. משם, ירדנו בנסיעה מהירה אל הגבול המזרחי של רמת הגולן ומשם דרך כביש מפותל מאוד אל משולש הגבולות של ישראל, סוריה וירדן".

מנוחת לילה באילת

קובי ליאני עורך וואלה! רכב בחר במרצדס S קלאס, אחת המכוניות המפוארות הנמכרות בישראל. "הדבר החשוב ביותר במסע שכזה, הוא הנוחות וספק אם יש טובה מה-S קלאס שהמושבים בה יודעים לעשות מסאג'".

לעומתו, ירון אדרי, עורך החדשות, הלך על האופציה החסכונית ובחר בפולקסווגן ג'טה TDI. לדבריו, "אם מכוניות דיזל מנצחות את הלה-מאן ועל הדרך גם מזהמות פחות, למה לא ללכת על זה. וחוץ מזה, עם הכסף שאני אחסוך בדלק אני יכול להשיג אחלה מסאג' כולל ספא".

השניים, שעוד נסיעה לא מועטה לפניהם, מתכננים להספיק להגיע הלילה למנוחה נדרשת בעיר אילת. בדרך צפונה, יעבור המסע דרך כביש מספר 10 לאורך הגבול המצרי ועד לעיר שדרות. בשעה 6:00 בבוקר יום שבת, 24 שעות בדיוק לאחר צאתם, מתכננים השניים לסיים את המסע בכיכר השעון ביפו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully