וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמחה מהולה בעצב: גולדווסר קיבלה תואר שני

קובי מנדל

12.6.2008 / 22:58

שר הביטחון השתתף בטקס קבלת התואר של קרנית גולדווסר בטכניון."לא שכחנו את אודי ואלדד ונמשיך במאמץ להחזרתם"

אבי קסב

(צילום: אבי קסב, עריכה: גדי וינסטוק)

קרנית גולדווסר, רעייתו של החייל החטוף אהוד גולדווסר, קיבלה היום את התואר השני מהטכניון. בטקס הענקת התואר נכח גם שר הביטחון אהוד ברק, ולבקשתה של גולדווסר גם נשיא המדינה שמעון פרס.

בשיחה עם וואלה! חדשות היא אמרה כי "אני נמצאת פה ברגשות מעורבים: זה אמנם אמור להיות יום מאוד שמח, אבל בשבילי זו שמחה מהולה בעצב". היא הוסיפה והתייחסה למאמצים לשחרור החיילים החטופים ואמרה: "נעשים הרבה דברים, שאני לא יכולה לדבר עליהם, אבל בלי קשר אני חושבת שעצם הגעתם של ברק ופרס לטקס הערב מראה שהדבר חשוב להם ושהם מכבדים את המשפחה".

שר הביטחון אהוד ברק, שנשא דברים בטקס, אמר כי "לא שכחנו ואיננו שוכחים את אודי ואלדד ונמשיך במאמץ להחזרתם גם בנתיבים אפלים ועקלקלים, כשהמטרה ברורה: להביא בשורות".

גולדווסר התייחסה לטענות, לפיהן הממשלה לא עושה די לשחרור החטופים ואמרה כי "אני יודעת שעושים הרבה דברים, ואני לא יודעת מה ניתן עוד לעשות". לדבריה, "אני חושבת שלא נחסכים מאמצים, אבל אני לא בטוחה בכך". גם אמו של אהוד, מיקי גולדווסר נכחה בטקס ואמרה: "זו נקודת האור הראשונה והיחידה שלי מאז החטיפה לפני כשנתיים". לדבריה, "לראות את קרנית, שהיא כמו הבת שלי, ביום המאושר שלה, גורם לי לשמחה גדולה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully