וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראשי יישובים בעוטף עזה: "רוצים מלחמה"

גידי ויניש

12.6.2008 / 19:22

על רקע מטח הקסאמים הכבד, מותחים ראשי הרשויות ביקורת חריפה על הממשלה. "בשבוע הבא נחסום את המעברים לרצועה"

שי מכלוף

(צילום: שי מכלוף, עריכת וידאו: גדי וינסטוק)

"אנו לא מוכנים להמשיך לחטוף מכל הכיוונים, חייבים להשיב מלחמה שערה מול ממשלת חמאס ברצועת עזה", כך אמר הערב (חמישי) יאיר פרג'ון, ראש המועצה האזורית חוף אשקלון, שבשטחה נפלו רוב רקטות הקסאם ופצצות המרגמה היום. לדבריו, "ממשלת חמאס לא תשלים לעולם עם קיומה של מדינת ישראל ולכן אין כל טעם לרגיעה איתם. כנראה שלפני שמדברים איתם, הם צריכים לעבור את כל מה שמדינות ערב התמודדו עמו במלחמות ישראל".

פרג'ון גם מתח ביקורת חריפה על החלטת הקבינט המדיני אתמול לנסות ולהגיע להסכם רגיעה עם ממשלת חמאס בעזה."אני אומר מתוך פיכחון מוחלט שאין ברירה אלא ללכת למבצע צבאי". לדבריו, "הממשלה צריכה לאפשר לצה"ל חופש פעולה ואני משוכנע שבצבא כבר יידעו לעשות את העבודה".

ראש מועצת אשכול חיים ילין מתח גן הוא ביקורת חריפה על טיפול הממשלה במצב בדרום: "כנראה שבממשלה חושבים שהרקטות שנורו היום הם זיקוקי דינור להסכם החד צדדי עליו הם החליטו אתמול. הוא הוסיף כי ביום ראשון יחסמו תושבי המועצה את מעבר הסחורות בסופה, קרני וכרם שלום ונמנע העברת מזון ודלק לרצועה. לדבריו, "כנראה שהעם צריך לעשות מלחמה במקום הממשלה".

ילין המשיך ואמר כי "אנחנו דורשים מהממשלה דבר אחד: ביטחון". לדבריו, "לא ייתכן שיש אצלנו ילדים בני שבע שנולדו לתוך הקסאמים, המציאות הזאת חייבת להיפסק". הוא הוסיף כי "השלב הבא יהיה להשבית את ממערכת החינוך ולעלות ביחד עם תושבי שאר המדינה לכיכר רבין כדי לאותת לממשלה שכנראה כל הערכים של המדינה אבדו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully