וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ש"ס והעבודה: "לא ניתן יד לרפורמה במס"

פנחס וולף

12.6.2008 / 18:06

שתי הסיעות הודיעו כי יצביעו נגד תוכניתו של שר האוצר. "אנו מציעים לבר-און לבטל את התוכנית מיד לפני שיצית תבערה במשק"

חברי ועדת הכספים ח"כ שלי יחימוביץ (העבודה) וח"כ יצחק ועקנין הודיעו היום (חמישי) במשותף, כי שתי הסיעות יתנגדו לרפורמה במסים שהוצעה על ידי שר האוצר רוני בר-און. בכך למעשה אפסו הסיכויים לאישורה של הרפורמה בוועדת הכספים. "אנו מציעים לו להודיע מיד כי הוא פוסל את התוכנית לפני שיצית תבערה גדולה ומיותרת במשק", כתבו השניים בהודעה.

קודם לכן ועדת התיאום והביצוע של ההסתדרות אישרה בפה אחד את סכסוך העבודה במגזר הציבורי בכלל משרדי הממשלה, כמחה על מיסוי קרנות ההשתלמות במסגרת תוכניתו של בר-און. יו"ר ההסתדרות, עופר עיני אמר: "ביטול ההסכם הקיבוצי הנותן פטור במיסוי על קרנות ההשתלמות באופן חד צדדי הינו הפרה של כללי המשחק ביחסי העבודה במשק. המשמעות של סכסוך העבודה הוא שבעוד שבועיים בדיוק אנו נשבית את המשק ללא הגבלת זמן עד שהאוצר יחזור."

אתמול הציג שר האוצר רוני בר-און את תוכניתו להפחתת המס על חברות ועל יחידים. שר האוצר הודיע שבמקביל, ובכדי לממן את התוכנית, יבוטל הפטור ממס על ההפרשות לקרנות ההשתלמות. יו"ר ההסתדרות, עופר עיני, כינס אמש מסיבת עיתונאים דחופה ובה הודיע שאם בר-און לא יחזור בו מהחלטתו החד צדדית על ביטול הפטור ממס על ההפרשות העובדים לקרנות השתלמות, תפרוץ שביתה כללית במשק תוך שבועיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully