וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לחמן שוב תחת אש בגאנה

חבר ההנהלה המתפטר של הארטס האשים את לחמן בספסול מכוון של שחקנים מוסלמים. הנשיא קומודור מנסה והשחקנים יצאו להגנת המאמן

מאמנה הישראלי של הארטס אוף אוק, אייל לחמן, ממשיך להעסיק את התקשורת בגאנה. המנכ"ל המתפטר של הארטס, הארי זאקור, תקף בחריפות את לחמן בראיון רדיו בגאנה. זאקור האשים את לחמן בחוסר אהבה לשחקנים מוסלמים בקבוצה וספסול מכוון שלהם. זאקור התפטר מתפקידו לאחר שחברי ההנהלה שכנעו את לחמן להישאר, למרות שהאחרון הודיע על התפטרותו לפני כשבועיים.

דבריו של זאקור עוררו סערה בחוגים מוסלמים בעיר אקרה, ואלה דרשו את ראשו של המאמן. מי שעמד לצידו של לחמן הוא שחקנו המוסלמי, חסן מוחמד, שהסביר בראיון כי הוא אינו קורבן של המאמן, אלא סופסל לבקשתו כדי שיוכל לנוח.

התקשורת הגנאית ציטטה גורמים המקורבים ללחמן, שטענו כי המאמן אינו מאושר במועדון אך לחצים של הנשיא, קומודור מנסה והשחקנים, משאירים אותו בקבוצה. כלי התקשורת בגאנה פרסמו שהארטס פנתה למאמן המקומי אייזק בואטנג, מאמנה של קבוצת טמה, הנאבקת עם הארטס נגד הירידה, שיחליף את לחמן. בואטנג עצמו אישר את הידיעה אך טען שהוא אינו מעוניין בתפקיד. הנהלת הארטס הוציאה הודעה רשמית המכחישה כל פגיעה במעמדו של לחמן.

יחד עם זאת, לאחר משחק הניצחון 1:2 על קבוצת גמבה אול בלקס בשבוע שעבר, התגודדו אוהדים סביב חדר ההלבשה וביקשו מלחמן הסברים להחלטותיו המקצועיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully