וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קדאפי: "לאובמה יש תסביך נחיתות בשל צבעו"

12.6.2008 / 2:06

לדברי שליט לוב, אם המועמד הדמוקרטי לנשיאות ארה"ב "לא ישתחרר מהתסביך", מדיניות החוץ שלו עלולה להיות גרועה יותר מזו של "הלבנים"

שליט לוב מועמר קדאפי, שידוע בלשונו המשוחררת ובהשתלחויותיו במנהיגי העולם, דיבר אתמול (רביעי) בחריפות על הסנאטור ברק אובמה, מועמד המפלגה הדמוקרטית לנשיאות ארצות הברית, וטען כי הוא סובל מתסביך נחיתות בשל צבעו השחור.

באירוע בפרברי טריפולי, בירת לוב, לציון 38 שנה לנסיגת צבא ארה"ב מהמדינה, אמר קדאפי: "היות שאובמה הוא שחור עם תסביך נחיתות, אנחנו חוששים שמדיניות החוץ שלו תהיה גרועה יותר מזו של הלבנים". "זו תהיה טרגדיה", הוסיף. הוא קרא לסנאטור להתגאות במוצאו ולא לפחד מהלבנים. "עליו לדעת שכל אפריקה מאחוריו", הצהיר.

"אנחנו עדיין מקווים, שהוא יתגאה באפריקה וישנה את אמריקה, שהוא ישחרר את אמריקה ממדיניות העבר שלה, בעיקר ביחס לערבים", ציין קדאפי בפני אלפי בני אדם שהריעו לו. עם זאת, שליט לוב הביע מורת רוח מנכונותו של אובמה להגדיל את הסיוע הצבאי לישראל ומדבריו בכינוס של השדולה הפרו-ישראלית בוושינגטון, לפיהם ירושלים צריכה להישאר מאוחדת ובריבונות ישראלית.

"אובמה הציע להגדיל את הסיוע הצבאי לישראל בכ-300 מיליון דולר ונמנע מלדבר על הנשק הגרעיני שבידיהם", הצהיר שליט לוב. "אנחנו חושדים, שהוא חושש שיתנקשו בו, כפי שג'ון קנדי נרצח לאחר שהבטיח לבדוק את תכנית הגרעין של ישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully