וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: קונטאר ישוחרר עד סוף יוני

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

11.6.2008 / 20:16

עיתון בלבנון מדווח כי האסיר הלבנוני ישוחרר מהכלא בישראל במסגרת עסקת חילופי שבויים יחד עם עוד אסירים. "זה ניצחון חדש ללבנון"

האם האסיר הלבנוני סמיר קונטאר ישתחרר בקרוב? העיתון הלבנוני "א-דיאר" דיווח היום (רביעי) כי "שחרורו של קונטאר הפך להיות עניין של ימים או שבועות, לא יותר". מקורות לבנונים מסרו לעיתון כי קונטאר ומספר אסירים נוספים ישוחררו מהכלא בישראל עד סוף חודש יוני. "זהו ניצחון חדש ללבנון שהשיג חיזבאללה", הוסיפו.

לפי הדיווח, שלא קיבל אישור משום מקור אחר, ישראל הודיעה לקונטאר להתחיל לארוז את חפציו האישיים כהכנה להעברתו ללבנון. המקורות מסרו עוד כי נאסר על קונטאר להתראיין עם כלי התקשורת עד לרגע שידרוך על אדמת לבנון.

עורך דינו של קונטאר, אליאס סבאג, אמר לוואלה! חדשות לפני כשבוע, כי הוא לא קיבל שום מידע המרמז על עסקת חילופי שבויים הצפויה להתקיים בקרוב. לדבריו, קונטאר מעוניין מאוד לחזור כבר ללבנון. "אנו ניזונים מכלי התקשורת בלבד ולכן אנו אופטימיים לגבי עסקה קרובה", מסר. בתקופה האחרונה רבו הדיווחים על עסקת חילופי שבויים קרובה בין ישראל לחיזבאללה במסגרתה ישוחרר קונטאר ואסירים נוספים תמורת שחרור שני החיילים החטופים, אלדד רגב ואהוד גולדווסר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully