וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דניאל בן סימון ירוץ בפריימריז בעבודה

פנחס וולף

11.6.2008 / 16:57

העיתונאי והסופר אמר שאיש לא הבטיח לצרף אותו לדילים, וגם אם לא ייבחר, לא ישוב לתקשורת. "אני חייב לבחור ביטוי אחר להשפעה"

עכשיו זה סופי: העיתונאי והסופר דניאל בן סימון בדרך לפריימריז במפלגת העבודה. "מגיע שלב שבו אתה בוחן איפה אתה יכול להשפיע יותר" הוא אמר לוואלה! חדשות. "השפעתי בעיתונות מיצתה את עצמה ואני חייב לבחור ביטוי אחר להשפעה. לא היה מנוס מלשחות בביצה הפוליטית".

לדבריו, כניסתו לזירה לא תואמה עם גורמים במערכת הפוליטית או אישים אחרים. מזה מספר חודשים, בן סימון נמצא ב"חופשת שחרור" מעיתונו, "הארץ". את זמן החופשה ניצל הפוליטיקאי הטרי להתייעצות עם מקורביו ולגישושים בשטח ובסניפים של מפלגת העבודה.

ההחלטה הסופית לחצות את הגשר הגיעה השבוע. "אני עוזב כסא מרופד מאוד ואני עושה זאת בהכרה מלאה" הוא מעיד. לטענתו, איש לא הבטיח לו לצרף אותו לדילים לקראת הפריימריז. אולם גם במידה שהוא לא ייבחר, אין בדעתו לשוב לתחום התקשורת. "סגרתי את הדלת שלא על מנת לשוב".

בן סימון הוא לא העיתונאי הראשון שחוצה את הקווים בין התקשורת לפוליטיקה. בשנת 99', טומי לפיד נטש את התוכנית הפופולרית "פוליטיקה" לטובת מפלגת שינוי. לפני בחירות 2006, שלי יחימוביץ העדיפה את מפלגת העבודה ואת עמיר פרץ על פני הגשת "מה בוער" ו"פגוש את העיתונות". בן סימון רואה במעבר דבר חיובי, "כי אין כמונו מסוגלים להבין את תחושות הציבור ולתרגם זאת לשפת המעשה. הפוליטיקה היא הצד השני של מטבע העיתונות. שתי האופציות טובות. אני מקווה שהתקשורת תנהג בי מעתה בצורה ביקורתית". כח"כ יחימוביץ', גם בן סימון מתכוון לשים דגש על הפן החברתי והאזרחי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully