וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראש עיריית פ"ת נחקר בחשד למעשים מגונים

נתיב נחמני

11.6.2008 / 17:23

יצחק אוחיון הכחיש כי ביצע מעשים מגונים בעובדת לשכתו לשעבר. עובדת נוספת התלוננה נגדו ונמצאה דוברת אמת בבדיקת פוליגרף

ראש עיריית פתח תקווה יצחק אוחיון נחקר היום (רביעי) ביחידה הארצית לחקירות הונאה, בחשד לביצוע מעשים מגונים באחת מעובדות העירייה שעבדה בלשכתו. חקירתו נמשכה כארבע שעות, במהלכן הכחיש אוחיון את המיוחס לו. בסיום החקירה, הוא שוחרר בתנאים מגבילים, בהם ערבות עצמית.

עובדת העירייה שהתלוננה נגד אוחיון היא לא היחידה. אישה נוספת, א', עובדת עירייה, התלוננה גם היא. היא טוענת כי אוחיון ביצע בה מעשים מגונים בעת שהגיעה למשרדו על מנת לבקש את עזרתו.

א' סיפרה כי לפני כחמש שנים הגיעה למשרדו של ראש העירייה על מנת לבקש העלאה בשכר בשל מצבה הכלכלי הירוד. לדבריה, אוחיון ניצל את המצב לביצוע המעשים. היא סיפרה כי הוא נעל אחריה את הדלת, נישק את צווארה, והניח את ידה על מפשעתו, בניגוד לרצונה. בבדיקת פוליגרף שעברה א' לפני כחודשיים, היא נמצאה דוברת אמת.

"היום ראש העיר מכחיש הכל, אך כשהסיפור יצא לאור אוחיון מסר את תגובתו האמיתית", אמר לוואלה! חדשות עורך דינה של א' עמיקם הדר, "הוא סיפר שהוא זוכר את האירוע ושבסך הכל ליטף את מרשתי בצווארה. אך מאוחר יותר, לאחר שככל הנראה קיבל ייעוץ משפטי, הוא הכחיש גם במקרה הזה את הכל. יש להתייחס לתגובתו הראשונית והספונטנית בה הוא קשר את עצמו למיוחס לו כאמיתית. לא בכדי הוא שוחרר בתנאים מגבילים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully