וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרוג שלישי בתקיפות צה"ל ברצועה

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים ויהושע בריינר

11.6.2008 / 13:33

צה"ל אישר כי פעל באזור ג'בליה וזיהה פגיעה. מוקדם יותר נהרגו בתקיפות צה"ל ברצועת עזה פעיל חמאס וילדה בת תשע

מקורות פלסטינים מדווחים על הרוג אחד ומספר פצועים בתקיפת צה"ל בג'בליה, בצפון רצועת עזה. מצה"ל נמסר כי כוחות צה"ל תקפו פלסטינים בצפון רצועת עזה, לאחר שזוהו כחולייה העומדת לשגר רקטות קסאם אל עבר מערב הנגב. מדובר בחמושים, וזוהתה פגיעה.

מוקדם יותר דווח כי ילדה פלסטינית בת 9 נהרגה ומספר בני משפחתה נפצעו מאש צה"ל מזרחית לחאן יונס שבדרום רצועת עזה. מקור רפואי ברצועה ציין כי הילדה, הדיל א-סמירי, נהרגה לאחר שפגז צה"ל פגע בבית משפחתה שבאזור אל-קרארה ממזרח לחאן יונס. שניים מבני משפחתה הועברו לבית החולים במצב קשה. ההרוג השני הוא פעיל הזרוע הצבאית של חמאס, גדודי עז א-דין אל קסאם.

מצה"ל נמסר כי במהלך פעילות מבצעית הלילה במרכז רצועת עזה, תקף כוח צה"ל חוליית משגרים וזוהתה פגיעה. כוחות של גבעתי שיריון והנדסה פועלים גם בשעות אלו במרכז הרצועה. גורמי ביטחון אמרו כי מדובר בפעילות שגרתית, ומטרת הפעילות בימים האחרונים היא לעצור את ירי פצצות המרגמה לעבר ישראל.

יממה של תקיפות

אתמול דיווחו מקורות פלסטינים כי שלושה חמושים פלסטינים החברים בגדודי עז א-דין אל-קסאם, הזרוע הצבאית של חמאס, נהרגו וחמישה נוספים נפצעו בשתי תקיפות שביצע צה"ל בעזה.

עדי ראייה מסרו כי התקיפה הראשונה, שבמהלכה נהרגו שני הפעילים ונפצעו שלושה פלסטינים נוספים, בוצעה בסמוך למעבר נחל עוז, ואילו בתקיפה השנייה שבוצעה ממזרח לשכונת סג'אעייה, נהרג החמוש השלישי ונפצעו עוד שניים. כל הפצועים הועברו להמשך טיפול בבית החולים בעזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully