וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע - שינויים וניתוקים

יאיר טריבלסקי

10.6.2008 / 14:08

הרבה חוסר שקט יהיה בשבוע שלפנינו. יאיר טריבלסקי ניתח את מפת הכוכבים בשמים והרי התחזית שלו לימים הקרובים

זהו אחד מהשבועות (שבין 10 ל-15 ביוני) חסרי השקט של הזמן האחרון. נראה שדברים מתרחשים עכשיו במהירות רבה, גם כשמדובר בתהליכים שעד עכשיו התעכבו ונתקעו. בשבוע הזה אנחנו עלולים לפגוש הרבה אירועים פתאומיים, שינויי מיקום, זמן ומצב רוח, דרמות שונות ופה ושם גם חוסר סבלנות לאחרים ורצון לנתק קשרים כשדברים לא קורים כפי שרצינו.

כל זה קורה, בגלל כוכב אורנוס, הכוכב התזזיתי והבלתי צפוי שעלול למרר את חיינו בשפע של התרחשויות לא צפויות, בעיקר כשכל מה שאנחנו רוצים זה רק לשכב בשקט מתחת למזגן ולשכוח את עליית מחירי הדלק...

הרגשות השבוע

סוערים, דרמטיים ומשתנים במהירות. זוית פעולה בין ונוס שנמצאת במזל תאומים לבין כוכב אורנוס, עלולה להביא איתה דרמות וסערות ביחסים, צורך לקחת פסק זמן מסויים או לנתק קשרים, חוסר סבלנות כלפי הפרטנרים שלכם ואולי גם צורך לבחון את הקשרים לעומק, לפני שממשיכים הלאה.

זהו מיקום לא קל, שעלול לגרום לכמה וכמה מאיתנו לקחת פסק זמן מקשר קיים, או לריב עם אנשים קרובים על דברים של מה בכך. כדאי לחשוב פעמיים לפני כל דרמה או רצון לניתוק והחלטות חשובות לדחות לשבוע הבא. מי בעיקר יושפע מכך? מזלות שור, מאזניים, דלי תאומים וקשת.

הזוית הקשה של השבוע

זוית פעולה בין השמש, מיקוד הדברים, לבין כוכב אורנוס.
גם השמש במזל תאומים יוצרת השבוע זוית פעולה עם כוכב אורנוס, שעלולה להביא איתה דיאלוג לא קל עם הסביבה, גישה קדחתנית ונמרצת, אבל גם שליפות מהשרוול ומתחים ולחצים שונים.

חשוב להיזהר עכשיו מגישה אימפולסיבית ושטחית, ולא לקבל החלטות על סמך נתון אחד או שניים בלבד. חשוב במיוחד להיזהר משינויים פתאומיים ולא צפויים ולא להגיב באופן קיצוני כשדברים משתנים במהירות רבה מדי: קחו לכם זמן לפני כל פעולה ואל תכנסו למחוייבויות שאינכם יודעים בודאות מה טיבן. מי בעיקר עלול להיות מושפע מהזוית הזו? מזלות אריה, דלי, תאומים וקשת.

ומה צפוי למזלות השונים?

טלה - מרס שליט המזל שלכם נכנס השבוע לזוית של עימות עם נפטון. היזהרו ממעורבות רגשית גבוהה בהחלטות שלכם.

שור - שבוע עם הרבה שינויים והחלטות אימפולסיביות. אל תקחו סיכונים.

תאומים - ים של אקשן, אבל כדאי להיזהר מריבים מיותרים.

סרטן - לשמור על הכסף שלכם ולא לעשות שטויות.

אריה - להימנע מהחלטות חפוזות וממהלכים פזיזים מדי.

בתולה - להיזהר בכבישים ובדרכים ולא לבזבז כספים.

מאזניים - שבוע עצבני וחסר שקט, שמצריך זהירות מיוחדת.

עקרב - זמן טוב להרבה פעילות פיזית ולהשקעה ביתית.

קשת - להימנע מדרמות ביחסים ומהחלטות על ניתוקים.

גדי - להשקיע בתקשורת שלכם, לפתוח דברים ולדבר על הכל.

דלי - להיזהר משינויים קיצוניים, תגובות רגשניות מדי ודרמות מיותרות.

דגים - להיזהר מהחלטות שגויות בנושאי קריירה ולא לריב או להתמרד כנגד סמכויות.

כן, שבוע לא קל לפנינו, עם קצב מהיר במיוחד, פתיל קצרצר ומנת אדרנלין עם אוקטן גבוה במיוחד וים של דרמות שכל אלה יוצרים. אם נשכיל לעבור אותו באיפוק ובאורך רוח, לא להתנתק מאנשים אהובים ולא ליצור דרמות שיסיחו את דעתנו מהמטרה, יתכן שאפילו נהנה ממנו פה ושם ונאפשר לריגושים האלה להפעיל אותנו, אולם לא לקבוע עובדות בשטח. כך או כך - מלות המפתח של השבוע הם סבלנות, סבלנות ו...הרבה סבלנות. בעיקר לעצמנו.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

שאלות ותשובות

גולשים יקרים. ראשית, אני מבקש מכם להתאזר בסבלנות, כי יש ים של שאלות בקנה והיד עוד נטויה... ושוב אני מבקש להקפיד על ציון שעת הלידה המדויקת ומקום הלידה, כי בלעדיהם – קשה מאוד להגיע לתשובה מדויקת. ארכיון בית החולים שבו נולדתם רגיל לפניות כאלה, ולכן כדאי שלא להתבייש ולקחת יוזמה.

שואלת הגולשת הותיקה ר': נולדתי ב 7/7/1956 בשעה 9 בבוקר, בקפלן, רחובות. לפני כחודשיים נפטר בן זוגי מדום לב, אחרי מערכת יחסים ארוכה וחמה בינינו. השאלה שלי: האם תהיה לי עוד מערכת זוגית ארוכה? האם אתה יכול לדעת מתי?

תשובה: ובכן, בחרתי לענות על שאלה זו, גם כי היא מייצגת הרבה שאלות נוספות הקשורות לזוגיות שמגיעות אלי. במפת הלידה שלך נמצאת ונוס הקשורה לזוגיות במזל תאומים, אלמנט שמרמז על נפש צעירה ונלהבת ביחסים. אין ספק שהקשר תרם לך לא מעט וזוית הפעולה שאורנוס יוצר בחדשים אלה עם ונוס הביאה איתה ניתוק רגשי לא קל.

אבל כל מה שקשור לזוגיות וליחסים, תלוי קודם כל בנו עצמנו. יש כאלה שיקח להם זמן רב ליצור קשר חדש אחרי טראומה כזו ויש כאלה שמיד יקפצו על ההזדמנות הראשונה ליצור מערכת יחסים חדשה, כאילו כפיצוי על מה שאבד.

מפת הלידה מראה פוטנציאליים, אולם הודאות הסופית של בניית מערכת נוספת, בעיקר זוגית, תלויה באדם עצמו וביוזמות שיגלה. עם זאת, בהחלט רואים במחצית הבאה של השנה המתקרבת פתיחות רבה ליחסים וכמה וכמה אפשרויות של בניית מערכת כזו. האם תרימי את הכפפה ותבני לך מערכת חדשה? ובכן, יש אפשרות כזו מאמצע יוני של השנה הבאה. יש גם אפשרות שהקשר יתחיל אפילו קודם ואז רק יתפוס תאוצה. בכל מקרה - עם הונוס השמחה שלך במזל תאומים, נראה לי שיש ים של אפשרויות בסביבה, אם תחליטי. בהצלחה!

שאלה: נולדתי ב- 26.9.64 בשעה 17.00 אחר הצהריים ואני נמצאת בפני החלטה קשה. אנ י עובדת כמורה בחטיבה מזה 20 שנה ובשנתיים האחרונות גם בחינוך סביבתי באחת העיריות. לאחרונה קיים בי רצון עז לצאת מתוך מסגרת ההוראה. האם נגזר עלי להיות מורה או שאולי יש שינוי לגבי תפקיד במשרד החינוך?

תשובה: ובכן, שוב שאלה מייצגת שבה מעורבים הגורל, הכוכבים, והיוזמה האישית של השואל. הגולשת רוצה לקחת את גורלה בידיה, אבל פוחדת וכאן מבקשת ממני לדעת אם "נגזר" עליה להיות מורה, או שמא יש שינוי? ובכן יקירתי, אין דבר כזה "נגזר": האסטרולוגיה המודרנית עוסקת בעיקר בתהליך נתון מצד אחד, ובבחירות אישיות שנגזרות מתוך התהליך הזה.

הכוכבים אינם דנים אותך לגורל כלשהו: הם רק מסמלים את בסיס הפעולה שלך ואת התהליך שאת עוברת עכשיו: את היא זו שבוחרת בסופו של דבר מה לעשות עם הפוטנציאל ובכך אני מצטער לאכזב את כל מי שחשב אחרת.

במפת הלידה שלך נמצאים מרס וונוס במזל אריה, ששייך למזלות הקבועים הקשורים להרגלים קבועים. אבל הירח במזל תאומים וצמידות בין מרקורי כוכב התקשורת לאורנוס, מראים על אפשרות נאה לשינויים בלי תופעות לוואי משמעותיות עקב כך: יש לך את היכולת לשנות ולהשתנות במהירות וללא כאבים - כל מה שאת צריכה זה רק לקפוץ פנימה.

מרס שוהה ממש עכשיו במזל אריה, מה שאומר שזהו זמן מצוין לקבל החלטות לגבי שינויים, לקחת יוזמה ולפעול בחוכמה ואלתור, תכונות שנמצאות בשפע במפת הלידה שלך ולשנות כיוון באופן הדרגתי ועם הרבה סבלנות. ההצלחה של השינוי תלויה אך ורק בך!

שאלה: יאיר שלום, נולדתי ב- 16.6.72 בשעה 02.00 לפנות בוקר בירושלים. בתור בת מזל תאומים אני סובלת מהתלבטויות כרוניות. כרגע אני נמצאת לקראת לידה ראשונה ולרוע מזלי הכנסתי עוד "עז" לחיי ואנחנו אמורים לעבור דירה ב- 15.7. אני לגמרי לא שלמה עם ההחלטה הזו (במחיר גבוה היא עוד הפיכה). על החוזה חתמנו כנראה בימים רעים במיוחד לקבלת החלטות, ועכשיו אינני יודעת האם לצאת לדרך החדשה הזו ולקוות שתביא איתה טוב או להפוך את הכל על פיו.

תשובה: ובכן, הרושם שלי מהשאלה הזו, שמישהי כאן מחפשת לגיטימציה להחלטה פנימית שבעצם כבר התקבלה... נושא הלגיטימציה מאוד חשוב בחיינו ואחזור אליו בשאלות אחרות. בגדול, אנו מקשיבים לעצמנו, אבל הורים שלא עשו איתנו עבודה יסודית - כמו במקרה של התאומה הזו - הקשו עלינו להשלים תהליך של הקשבה לעצמנו וקבלת החלטות כנות ממקום בוגר ובטוח.

כשאני עונה על השאלה הזו אני מחייך לעצמי, כי אני ממש יכול לדמיין את התאומה המקסימה הזו מסתכלת בי ביאוש, מתה לבטל את החלטת מעבר הדירה הזה, אבל אין שם איש שיאשר לה את זה מבפנים. היא פשוט רוצה שאומר פשוט מלה קטנה אחת: "כן!"

אז, כן יקירתי: זה בסדר גמור לבטל החלטות גרועות שלנו כשהעומס עלינו גדול במיוחד, מה גם שמדובר בלידה, שהיא תהליך רגיש שדורש הרבה מאוד השקעה בחיים החדשים שנוצרים בתוכך ולא צריך להעמיס עליו עוד תהליכים נוספים שמביאים איתם הרבה כאב ראש ובלבול מוח והם בהחלט יכולים לחכות. את יכולה לבטל ואפילו רצוי שתעשי זאת, ובפעם הבאה שתעמיסי על עצמך דילמה נוספת במצבי לחץ, אלמנט שמופיע היטב במפת הלידה שלך, כדאי שתזכרי במקרה הזה ובחיוך המאשר שלי שאומר שאת בהחלט יכולה לוותר על הלחץ ועל העז שאת מכניסה פנימה, רק כדי להוציא אותה החוצה אחר כך ולהיאנח לרווחה. בכל מקרה – לידה קלה ושיהיה במזל טוף!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully