וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צה"ל מקצץ - המילואימניקים ימשיכו להשמין

יהושע בריינר

10.6.2008 / 12:18

למרות הכושר הגופני הנמוך של החיילים, צה"ל מונע העברת תקציב לתכנית שתאפשר ללוחמים להתאמן בחינם ב"הולמס פלייס"

בצה"ל מוטרדים בשנים האחרונות מהכושר הגופני הירוד של חיילי מערך המילואים, ואף טוענים שזו אחת הסיבות לכך שהם התקשו להשיג את יעדיהם במלחמת לבנון השנייה. ואולם, מתברר שהצבא הוא זה שמעכב כעת העברת תקציב להחזרת כושרם הגופני של המילואימניקים.

לוואלה! חדשות נודע, כי באחרונה הגיע ראש מחלקת כושר קרבי בצה"ל, אל"מ אבי מויאל, להסדר עם רשת מכוני הכושר "הולמס פלייס", לפיו חיילי מערך המילואים בדרג הלוחם יוכלו להתאמן בחינם. זאת לאחר שבעלי הרשת הסכימו לוותר כמעט לחלוטין על דמי המנוי של המילואימניקים.

ברשת אף הסכימו, כי מילואימניק שיתמיד להגיע למכון במשך חצי שנה, יזכה את בת זוגו בהנחה של כ-50% על מנוי משלה. עם זאת, מסתבר שצה"ל מעכב העברת כשבעה מיליון שקל לרשת - התקציב הדרוש להתחלת התוכנית, שהייתה אמורה לסייע, בסופו של דבר, לצבא עצמו.

"קשה לבוא בטענות למילואימניקים על כושרם, כי במהלך השנה יש להם אלף ואחת דאגות, והכושר שלהם במהלך 21 ימי מילואים בשנה פחות מטריד אותם", אמר קצין בכיר בצה"ל. "הבעיה היא שכשהם מגיעים לשירות, קשה מאוד להכניס אותם לכושר בתוך ימים ספורים, ובסופו של דבר זה עלול להשפיע משמעותית על התפקוד שלהם בשטח".

גורמים בצה"ל טוענים בתגובה לעיכוב העברת הכספים, כי התוכנית המקורית, שזכתה לגיבוי בכירים בזרוע היבשה ובאגף משאבי אנוש, לא נפסלה אלא נמצאת בימים אלה בעבודת מטה, ותוכנה טרם אושר סופית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully