וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מכתב שליט לא קשור לדיונים בפעולה בעזה"

10.6.2008 / 9:28

ראש האגף הביטחוני במשרד הביטחון רמז כי המכתב שהועבר אמש מהחייל החטוף למשפחתו לא ישפיע על ההחלטה לצאת לפעולה

ראש האגף המדיני-ביטחוני במשרד הביטחון, עמוס גלעד, אמר הבוקר (שלישי), כי אין קשר בין החלטת חמאס להעביר מכתב מהחייל החטוף גלעד שליט לבין הדיונים הביטחוניים על תקיפה אפשרית ברצועת עזה, אלא למאמצים בינלאומיים. "חמאס לא מעוניין בפעולה רחבת היקף ברצועה", אמר גלעד בראיון לגלי צה"ל. "מהסיבה הפשוטה שהיא עלולה להמיט אסון מבחינתו על המטרה המרכזית שלו – להשתלט על הרצועה".

אמש הועבר מכתב חדש מגלעד שליט למשפחתו. במכתב מבקש גלעד לפעול לשחרורו במהירות האפשרית. את המכתב העביר "מרכז קרטר", ארגון בניהולו של נשיא ארה"ב לשעבר ג'ימי קרטר. במשפחת שליט סרבו להגיב לתוכן המכתב, אך אישרו כי כתב היד אכן זהה לכתב ידו של גלעד, וכי יש בו סימנים המעידים כי הוא נכתב לאחרונה.

"מטה החברים למען החטופים" מסר אתמול, כי "יש פשעים שביצע ראש ממשלת ישראל אהוד אולמרט, שלא מצריכים ועדות חקירה, עדויות חסויות וסוללת עורכי דין. שנתיים אחרי חטיפתם של אודי, אלדד וגלעד, ברור כבר ללא ספק כי הפשע הגדול ביותר של אהוד אולמרט הוא אי החזרת החטופים לביתם. אנחנו קוראים לראש הממשלה להודות בכישלונו ולהעביר את הטיפול בסוגית החטופים לגורם בלתי תלוי וחף משיקולים פוליטיים, על מנת שאת המסר הבא מגלעד, יקבלו הוריו פנים אל פנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully