וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: חיזבאללה מוכן למו"מ על חוות שבעא

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

9.6.2008 / 11:44

על פי הדיווח, בפגישה עם נשיא צרפת בלבנון, אמר יו"ר סיעת חיזבאללה בפרלמנט כי ארגונו לא מתנגד לפתרון סוגיית חוות שבעא בדרכים דיפלומטיות. סרקוזי צפוי להעלות את הנושא בביקורו בישראל

האם חיזבאללה מתמתן? עיתון "אל-חיאת" היוצא לאור בלונדון מדווח כי במהלך ביקורו של נשיא צרפת ניקולא סרקוזי בלבנון, הוא נפגש עם יושב ראש סיעת חיזבאללה בפרלמנט הלבנוני מוחמד רעד ודן עימו בסוגיית חוות שבעא. לפי הדיווח, נציג חיזבאללה אמר לסרקוזי כי ארגונו מוכן לדון בהשבת החוות "בדרכים דיפלומטיות".

לפי הדיווח, סרקוזי שאל את רעד: "האם אתם חושבים שישנה אפשרות לשחרר את חוות שבעא בדרכים דיפלומטיות, אם דבר זה יביא לפתרון בעיה של אדמה לבנונית כבושה?", מקורות המעודכנים בפרטי השיחה מסרו לעיתון כי נציג חיזבאללה ענה לו שאין לארגון התנגדות לכך.

מקורות לבנונים מסרו לעיתון כי נושא זה עמד גם במרכז שיחתו של סרקוזי עם נשיא לבנון החדש מישל סלימאן ועם בכירים בממשלה, ביניהם ראש הממשלה פואד סניורה. סרקוזי הבטיח להעלות את הנושא במהלך ביקורו הצפוי בישראל לקראת סוף החודש. נשיא צרפת אמר כי ינסה להוביל לפתרון במסגרתו יועברו החוות לשליטת האו"ם ולאחר שישורטטו הגבולות בין לבנון לסוריה, הן יועברו לשליטת לבנון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully