וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"משעל יגיע למצרים לדון בעסקת שליט"

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

8.6.2008 / 11:47

העיתון "א-שרק אל-אווסט" מדווח כי ראש הלשכה המדינית של חמאס הוזמן למצרים לדון בחילופי אסירים. בכיר חמאס: "אין קשר בין עסקת שליט להצעת הרגיעה המצרית"

"ראש הלשכה המדינית של חמאס חאלד משעל צפוי להגיע בימים הקרובים לקהיר שם הוא ידון עם בכירים מצרים בעסקת שליט". כך מדווח העיתון "א-שרק אל-אווסט" היוצא לאור בלונדון. לפי הדיווח בעיתון, משעל הוזמן על ידי מצרים לבקר במדינה על מנת לעסוק במספר נושאים, ביניהם פוליטיים וביטחוניים וכן בעסקת שחרורו של החייל החטוף גלעד שליט תמורת שחרור אסירים פלסטינים.

משעל צפוי להיפגש במהלך הביקור עם ראש המודיעין המצרי עמר סלימאן, וזאת לאחר שלפני כשבועיים נפגשו השניים בדמשק, שם דנו בעסקת שליט ובהצעות לגיבושה. אתמול התייחס סגנו של משעל לעסקת שליט ואמר כי "אין קשר בין עסקת שליט להצעת הרגיעה המצרית ולא יהיה קשר כזה גם בעתיד".

בתוך כך, מקור פלסטיני בכיר מסר ל"א-שרק אל-אווסט" כי סוריה, מצרים, סעודיה וקטאר משקיעות מאמצים בניסיון לפתור את המשבר בין פתח לחמאס ולסייע להקמת ממשלת אחדות בין התנועות. לדברי המקור, המדינות הללו מגבשות מסמך שאמור להוות בסיס להקמת ממשלת אחדות וליצירת פיוס בין פתח לחמאס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully