וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תושב שבי ציון מת לאחר שהוכש ע"י צפע

קובי מנדל

7.6.2008 / 10:02

האיש הוכש בפניו ופונה לביה"ח, אולם שם חלה הדרדרות במצבו והוא מת מדום לב. בשבוע האחרון הגיעו לביה"ח 5 פועלים שהוכשו

גיל בורוכבסקי, בן 47 מת הבוקר (שבת) בבית החולים בנהריה לאחר שלפנות בוקר הוכש בפניו על ידי נחש צפע. הוא הוכש סמוך לשובך יונים ופונה לבית החולים על ידי צוות מד"א כשהוא במצב בינוני. לאחר הגעתו חלה הדרדרות במצבו והוא נפטר מדום לב.
הוא הותיר אחריו אישה וילדה בת שבע.

מ'גדי קיאל פרמדיק במד"א סיפר וואלה! חדשות: "מצאתי אותו בביתו, לאחר שקם לפנות בוקר לחצר ביתו בשל רעשים ששמע משובך יונים שנמצא בחצר. הוא כנראה חשש שמדובר בשועל או בתן שנכנסו למקום, אך כשהכניס את פניו לשובך, הוא הוכש על ידי נחש הצפע". לדבריו, " מצאתי אותו במצב קשה, כשהוא חיוור ודופק שהולך ויורד. כמו כן הוא איבד את הכרתו".

צוות מד"א העניק לו טיפול רפואי מיידי עד שהכרתו שבה אליו והוא פונה במצב בינוני לבית החולים בנהריה, שם הדרדר שוב מצבו, ככל הנראה לאחר שספג כמות גדולה של ארס, שחדר כנראה לעורק. בבית החולים בנהריה ביצעו לו החייאה.

ד"ר אריה אייזנמן, מנהל הרפואה הדחופה בבית החולים בנהריה, סיפר לוואלה! חדשות, כי "האיש הגיע במצב בינוני וטופל בנסיוב נגד צפע, אך תוך דקות מצבו הדרדר". הוא הוסיף כי "הכשה בפנים היא החמורה ביותר וכמעט לא ניתן להציל אדם מהכשה שכזו". לדבריו, בין 3% ל-5% מהכשות נחשים הן בפנים.

בשבוע האחרון פונו חמישה פועלים תאילנדים אשר הוכשו על ידי נחשי צפע במהלך עבודתם בשטחים חקלאים. ארבעה מהם אושפזו במחלקות פנימיות, ואחד עוד נותר לאשפוז בטיפול נמרץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully