וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האישום: רצח את אביו בגלל שניסה לחנכו

נתיב נחמני

6.6.2008 / 10:42

אביאור אברהם מואשם כי ירה באביו ששה כדורים, הסווה את הרצח כשוד וטשטש ראיות בדם קר. אחיו בן ה-8 מצא את הגופה

אביאור אברהם, בן 21 משכונת גילה בירושלים, הואשם היום בבית המשפט המחוזי בירושלים ברצח אביו רפאל אברהם. מכתב האישום עולה כי המניעים לרצח היו מאמציו של אביו לחנך אותו והאכזבה שהביע מידי פעם.

"בתקופה שקדמה לרצח התפתחו מעת לעת ויכוחים בין הנאשם למנוח, על רקע מאמציו של המנוח להיטיב את דרכיו של בנו, על רקע שיחרורו המוקדם מהצבא בשל אי התאמה ובשל חשדו של האב כי בנו היה מעורב בביצוע עבירות רכוש ונוהג לצרוך סם מסוג 'חגיגת'", נכתב בכתב האישום. "בשל זאת, החליט לרצוח את אביו באמצעות אקדח אותו החזיק האב".

ביום הרצח ביקש אביאור מאביו כי בדרך לעבודתו, יסיע אותו לקניון בו הוא עבד כמאבטח. האב יצא לכיוון הרכב והמתין לבנו שם. בזמן זה אביאור ניגש לכספת הבית, הוציא ממנה את האקדח ויצא לחצר הבית ויריה באקדח יריה באויר כדי לוודא שהוא תקין.

דקות לאחר מכן שלח לאביו, שעדיין ממתין ברכב, הודעת טקסט בה הוא כותב כי נפגע בראשו וביקש מנו שיבוא לעזור לו. האב רץ לכיוון הבית וכשנכנס בפתחו, ארב לו הבן בקומה התחתונה וירה בו שישה כדורים.

ניסה לטשטש ראיות

על מנת לטשטש את עקבותיו, אסף אביאור את תרמילי הכדורים, פרק את האקדח והחזיר אותו לכספת. לפני שעזב את הדירה הוא הפך רהיטים ובלגן את הבית כדי ליצור רושם אצל החוקרים כי אביו הופתע על ידי פורץ שנכנס לביתו.

מאוחר יותר התברר לאביאור כי עבודת העלמת הראיות לא הסתיימה וכשעתיים וחצי לאחר שרצח את אביו, הוא שב לזירת הרצח. אביאור נזכר כי לא מחק את הודעות הטקסט ממכשיר הטלפון הנייד של אביו. כשסיים לעשות זאת, גנב מארנקו שטר של 200 שקל ועזב את הדירה בשנית.

הגופה נמצאה זמן קצר לאחר הרצח על ידי אחיו בן ה-8 של אביאור, ששב לבית מבית הספר. אביאור, שדקות לאחר מציאת הגופה קיבל שיחת טלפון מאימו הנסערת עם הבשורה, דאג לסגור לעצמו אליבי, התקשר לחברו וביקש ממנו שיספר כי היו ביחד במהלך רוב היום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully