וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשארה: "המו"מ בין ישראל לסוריה הוא בלוף"

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

5.6.2008 / 21:06

יו"ר בל"ד לשעבר אמר בראיון לעיתון ערבי-ישראלי כי ישראל ויתרה על הגולן במלחמת לבנון. על אולמרט אמר: "הוא מושחת שנים"

"במהלך מלחמת לבנון השנייה הציעה ישראל להחזיר את רמת הגולן תמורת ויתור על הקשר של סוריה וחיזבאללה". כך טען יו"ר בל"ד לשעבר ד"ר עזמי בשארה בראיון שהעניק בעמאן לעיתון "אל-ענוואן אל-ראיסי", היוצא לאור בנצרת. בשארה התייחס גם למשא ומתן בין ישראל לסוריה וקבע כי מדובר ב"בלוף", כלשונו. "שני הצדדים רוצים להשיג שלום אולם אין לכך שום אופק".

"ישראל אינה מחפשת שלום אלא הסכמי רגיעה עם מדינות ערב שסביבה, כפי שעשו הצלבנים עם סביבתם", אמר בשארה. לדעתו, ישראל משולה ליישות זרה שאינה מעונינת לחיות בשלום עם הסביבה שלה.

בשארה התייחס גם לנושאים אקטואליים יותר כגון פרשת טלנסקי וחקירתו של אולמרט. "אולמרט מושחת מזה שנים, והחקירה נגדו היא חלק ממלחמת האליטות בישראל. איני חושב שסירובו של אולמרט לצאת למלחמה נגד אירן הביאה להתעוררות הפרשה", פסק.

יו"ר בל"ד לשעבר סיפר כי תנועתו התחזקה מאז צצו החשדות נגדו. "ישנם גורמים ערבים שסייעו לציונים נגדי. הדוגמא שלי היא הנביא מוחמד שהחליט להגר ממכה למדינה. לו רציתי להיות גיבור הייתי נשאר ונכנס לכלא אך העולם הערבי נחוץ לי כפי שאני נחוץ לו".השבוע דווח שהשב"כ חושש מכך שבשארה מנסה לגייס פעילים בישראל לטובת חיזבאללה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully