וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראש מועצת אשכול: "הממשלה אינה קיימת"

יהושע בריינר

5.6.2008 / 19:33

שר הביטחון ביקר במפעל בו נהרג אמנון רוזנברג מנפילת פצמ"ר. ראש מועצת אשכול: "את ההכרזה שיום ההכרעה מתקרב שמענו מאות פעמים"

שי מכלוף

"יום ההכרעה בעזה מתקרב", כך שב ואמר הערב (חמישי) שר הביטחון אהוד ברק שהגיע לסיור בקיבוץ ניר עוז במפעל בו נהרג אמנון רוזנברג מנפילת פצמ"ר.

ראש מועצת אשכול חיים ילין מתח ביקורת על התנהלות הממשלה ואמר כי "אני לא מוכן לקבור יותר אנשים, ממשלת ישראל אינה עושה דבר ומבחינתי כמעט ואינה קיימת, מדינה לא יכולה להתנהל כך, את ההכרזה שיום ההכרעה מתקרב והולך ברצועת עזה שמענו כבר מאות פעמים", ילין הוסיף ואמר כי "אף אחד ביישובים כאן אינו מסכן, ניר עוז הוא יישוב איתן וחזק, אנחנו אמנם קוברים את אנשינו אך המסכנים האמיתים הם הממשלה שאינה מקבלת שום החלטה".

בפגישה שנערכה במפעל לקחו חלק גם תושבי הקיבוצים נירים וניר עוז, וכן ראש מועצת שער הנגב, אלון שוסטר. בסיור שב וחזר ברק על האמירה השגורה בפי הממשלה, כי "אנו מתקרבים ליום ההכרעה ברצועת עזה. מבחינתנו היום שבו נקבל את ההחלטה האם ללכת על הסכם רגיעה ברצועת עזה, או ללכת לפעולה צבאית מתקרב, ואנו נעשה הכל כדי לשכנע את כל מי שצריך על מנת ללכת לכל כיוון שנבחר".

אמנון רוזנברג, חבר קיבוץ נירים בן 51, נשוי ואב לשלושה נהרג מפגיעת פצצת מרגמה שנפלה לפני הצהרים במפעל "נירלט" בקיבוץ ניר עוז שבמועצה האזורית אשכול. צוותי מגן דוד אדום פינו מהמקום חמישה פצועים, אחד מהם במצב בינוני עד קשה, אחד במצב בינוני ושלושה במצב קל. לאחר הארוע נפלו שלוש פצצות מרגמה נוספות בשטחים פתוחים בשטח הקיבוץ, איש לא נפגע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully