וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברון: צעיר פלסטיני נהרג מאש צה"ל

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

5.6.2008 / 13:26

הצעיר נהרג מאש החיילים שבאו להפריד בעימות בין שתי חמולות. מצה"ל נמסר כי החיילים זיהו חמושים, ירו לעברם וזיהו פגיעה

מקורות פלסטינים מדווחים כי אדם נהרג וארבעה נוספים נפצעו, במהלך עימותים חמושים בין שתי חמולות בסמוך לחברון. ההרוג, אדהם א-רג'בי בן 22, נורה בחזהו על ידי חיילי צה"ל שהיו במקום ומת לאחר שנפצע באורח אנוש מהירי. מצה"ל נמסר, שחיילי צה"ל זיהו במקום שישה חמושים והם ביצעו לעברם ירי.

ראשי המנהל האזרחי פנו אחר הצהרים למושל חברון, לראש העיר חברון ולראשי חמולות יריבות בבקשה להרגיע את הרוחות בעיר שסוערות משעות הבוקר על רקע עימות אלים בין שתי חמולות יריבות. בצה"ל חוששים מהתפרצות האלימות בעיר ומהפנייתה כלפי חיילי צה"ל ואזרחים ישראלים.

בתוך כך, מצה"ל נמסר כי חיילי גדוד חרוב מחטיבת כפיר שפעלו בכפר בית אומר זיהו שלושה חמושים, ביצעו לעברם ירי וזיהו פגיעה. בנוסף לפלסטיני שהשליך בקבוק תבערה לעבר הכוח ונפגע, זיהה הכוח שני פלסטינים נוספים ובידיהם בקבוקי תבערה מוכנים להשלכה. אין נפגעים בקרב כוחות צה"ל.

עדי ראייה מסרו כי התושבים התעמתו עם חיילי צה"ל שבאו להפריד בין הניצים. הפלסטינים מסרו כי במהלך העימותים השליכו הפלסטינים אבנים על החיילים שבתגובה ירו לעבר המתפרעים. המקורות הפלסטינים ציינו כי חיילי צה"ל סגרו את הכניסה לכפר בית אומר ומנעו כניסה אליו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully