וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברוני: "התאהבתי בגופו ובמוחו של סרקוזי"

טלי גולדשטין

5.6.2008 / 10:47

הגברת הראשונה של צרפת, הדוגמנית קרלה ברוני, החליטה לחשוף פרטים עסיסיים על הרומן עם ניקולא סרקוזי בספר חדש

קרלה ברוני, הדוגמנית שהרומן הסוחף בינה לבין נשיא צרפת ניקולא סרקוזי עורר סערה בצרפת ורחבי העולם כולו והוביל לחתונתם, מספרת: "התאהבתי במוחו ובגופו של סרקוזי". בספר חדש שכתבה לא מסתירה אשתו הטרייה של הנשיא דבר וחולקת עם העולם את פרטי הרומן ואת תוכניותיה לעתיד, לדוגמה, להישאר סקסית גם בזקנתה.

לפי דיווח ה"טיימס" הלונדוני, הספר החדש הוא למעשה הפעם הראשונה שברוני מסכימה לדבר על הרומן בינה לבין הנשיא, מאהבים קודמים וקריירת המוזיקה שלה. באחד מהפרקים, מגוללת ברוני את ארוחת הערב אליה הוזמנה בנובמבר האחרון, בה היתה אמורה לשמש כבת זוג לנשיא שרק התגרש. השניים לא נפגשו מעולם לפני כן. באותה תקופה ניהלה הדוגמנית מערכת יחסים עם רפאל איינהובן, פילוסוף צרפתי.

בין ששת אורחי הארוחה נכח גם לוק פרי, מאהב לשעבר של ברוני ושר החינוךהצרפתי. פרי צוטט באחרונה כמדרג עצמו ברשימת כיבושיה של ברוני. "אני נמצא בין לורן פביוס ומיק ג'אגר", התלוצץ, פביוס הוא ראש הממשלה הסוציאליסטי לשעבר שמערכת היחסים הרומנטית בינו לבין הדוגמנית היתה ידועה ברבים בזמנו.

ממשיכה לעשות מוזיקה

בהיותה חלק מעולם האמנות הידוע בנטייתו הפוליטית השמאלנית, ברוני מעולם לא תמכה בסרקוזי השמרן. עם זאת היא מודה כי היתה מסוקרנת לפוגשו. "הכל קרה בפתאומיות. לא ציפיתי למישהו כה מצחיק, כה מלא חיים. נמשכתי לחיצוניותו ולאינטלקט שלו", כותבת הגברת הראשונה של צרפת. "יש לו חמישה או ששה מוחות ערניים וחדים".

ברוני, שלדבריה היתה שתויה קמעה לאחר שארוחת הערב הסתיימה, ביקשה מסרקוזי להסיע אותה הביתה. הוא ליווה אותה לדלת ומיד ביום שלמחרת הגיע לביקור בביתה. ו"תחת תקרת הזכוכית של חדר השינה", השניים גילו האחד את השניה.

ברוני, אותה מכנה סרקוזי בחיבה "קרליטה", מתארת בספר כיצד השניים מיהרו להתחתן בעצתה של ברנדט שיראק, אשת הנשיא לשעבר. זאת כדי שברוני תוכל ללוות את סרקוזי בביקורו המדיני בבריטניה במרץ. ימים אחדים לפני החתונה, קיבלה ברוני "רגליים קרות". "הלחץ היה עצום. פחדתי שאני הולכת לאבד את תמיכת הסובבים אותי", מתארת ברוני.

ברוני מוסיפה בספרה כי היא מתכוונת להמשיך בקריירה המוזיקלית שלה. "הדבר היחיד שישתנה הוא שלא אופיע על הבמה. איני חיית במות כמו 'האבנים המתגלגלות' ותיראו את מדונה, היא עומדת לפתוח במסע הופעות בגילה. יש לי זמן", כותבת ברוני.

ברוני הליברלית מביעה בספר גם את התנגדותה לסילביו ברלוסקוני, ראש ממשלת איטליה הטרי, הנחשב לבעל ברית של בעלה על רקע דעותיהם הימניות הדומות. "ברלוסקוני הוא איש עסקים שעושה פוליטיקה. ניקולא הוא פוליטיקאי אמיתי. לא הרגשתי טוב מאז נבחר ברלוסקוני לראשות הממשלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully