וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי הפועל ירושלים מתנגדים למינוי גודס

5.6.2008 / 10:59

אוהדי הפועל ירושלים מאיימים בהחרמת רכישת המנויים אם גיא גודס, שהתעמת איתם בעבר, ימונה למאמן: "לא רוצים עוד סמל צהוב"

במידה שגיא גודס, אחד המועמדים הבולטים לאימון הפועל ירושלים בעונה הבאה, ימונה בסופו של דבר לתפקיד, הוא צפוי לקבל קבלת פנים קרירה עד לשריקות בוז. בימים האחרונים החלו אוהדי הפועל ירושלים לדרוש כי אם עוזר מאמן מכבי תל אביב ימונה לתפקיד, הם לא ירכשו מנויים לעונה הבאה. בנוסף, קוראים מספר אוהדים בפורום אוהדי הקבוצה להחרים את משחקי ירושלים אם גודס יגיע. מאמנים אחרים שגם מהם סולדים האוהדים הם פיני גרשון וצביקה שרף.

האירוע שגורם לכעס בתוך אוהדי הפועל ירושלים התרחש בסיבוב השני בעונה שעברה, במשחק הניצחון של הפועל ירושלים על מכבי תל אביב במלחה. בסיום המשחק פרצו אוהדי הקבוצה אל הפרקט והקיפו את השחקנים, כולל את שחקניה של מכבי תל אביב. גיא גודס בניסיון לפלס דרכו התעמת עם מספר אוהדים ולטענתם אף בעט בהם. לטענת גודס אוהדי ירושלים הם אלה שתקפו אותו. "אני לא רוצה להכנס למקרה משנה שעברה, כי לא כל פרטי האירוע ידועים לכולם", כך אמר אוהד הקבוצה עופר זילברטל.

זילברטל הוסיף לגבי מחאת האוהדים: "אני לא יודע אם אפשר לקרוא לזה התארגנות, כי כרגע אני לא בטוח בגודל של זה. לדעתי האישית יש מספיק מועמדים ראויים לאמן את הפועל ירושלים, ואני אישית הייתי מעדיף שלא לראות את אחד הסמלים הצהובים הגדולים של מכבי תל אביב במלחה, מה שגם שהוא לא הוכיח את עצמו מספיק כדי להגיע לתפקיד". הפועל ירושלים מסרה בתגובה: "הנהלת הקבוצה תקבל החלטה לגבי מי שישמש בתפקיד המאמן ואנחנו מקווים שמי שיבחר וימונה, יזכה לתמיכה של כל האוהדים".

מלבד גודס, המועמדים האחרים שנשארו לאימון הקבוצה הם שרון דרוקר, שזכה עם הקבוצה ביול"ב קאפ בעונת 2003/4 ואופציית המאמן הזר. גורמים בירושלים החלו בימים האחרונים לבדוק את עלותו של דרוקר, שנחשבת לעלות יקרה. דרוקר עשוי להתנות את בואו לקבוצה בהשארת גובה התקציב מהעונה שעברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully