וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא רוצים לרקוד, רוצים להשתגע

סער גיט

5.6.2008 / 16:30

"רוקדים עם כוכבים" עלתה לעונה נוספת של טנגו עם סלבס לא מעניינים ופורמט שחוק. על סער גיט זה די נמאס והוא כבר מתגעגע להישרדות

אם לרגע חשבנו שמגפת הריקודים פסחה עלינו כלא הייתה ושאפשר להגיד 'ברוך שפטרנו מכל הסבל הזה' – טעינו. בלי קשר לכלום ובטיימינג לא מתאים, מתקאמבקת "רוקדים עם כוכבים" היישר לשעות צפיית השיא. איזה כיף! הריקודים חוזרים! וואו! עוד עונה עם אנה ארונוב והחברים! איזה... שיעמום!

הרעיון המתיש שהספיק להישחק, הראיונות השטחיים של הילה נחשון מאחורי הקלעים וליהוק סלבס בינוני – כל אלו לא מלהיבים במיוחד. אז נכון, בהתחלה זה היה גימיק טלוויזיוני משעשע עם פוטנציאל רייטינג מעולה, אבל להעלות את אותה התכנית בפעם הרביעית בלי שינויים של ממש? לא נמאס?

נו, נראה שלמנהלי הטלוויזיה פשוט קשה להגיד 'די' לכל העסק ולקלוט ש'הקסם' נהיה פשוט סתם לגמרי. אחרי הכל – יש לנו דברים יותר טובים לעשות מאשר לראות את ויקה מפזזת צ'ה-צ'ה-צ'ה. בעצם, אנחנו מעדיפים לראות אותה בבקיני, מפצחת אגוזי קוקוס על האיים הקארייבים עם המצח. זה מעניין.

מעדיפים פסדובלה או היפ-הופ? ואיך הסלבס של השנה? ואנה ארונוב תיקח סוף סוף? תנו בצעד תימני ובואו להצביע: "רוקדים עם כוכבים" - חם או סתם?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully