וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי הפועל תל אביב פרצו למשרדי כתר

קרן שמש

4.6.2008 / 17:39

מספר אוהדים התפרעו במשרדים של סמי סגול עקב גובה התקציב הצפוי. בקבוצה עשויים להיפרד ממזואה אנסומבו כדי לקצץ בהוצאות

ימים ספורים אחרי שהעונה הסתיימה, בהפועל תל אביב כבר מתחיל הבלגאן לקראת העונה הבאה. לאחר שנודע כי תקציב הקבוצה בעונה הבאה יהיה נמוך יותר אפילו מזה שהיה העונה, אוהדי הקבוצה החליטו לעשות מעשה. היום (רביעי) בשעת צהריים התפרצו מספר אוהדים למשרדי כתר, החברה בבעלותו של סמי סגול שהוא גם הבעלים של הפועל תל אביב, וגרמו למהומות ובלגאן, ככל הנראה כאקט מחאה עקב התקציב הנמוך ממנו עתידה הקבוצה לסבול בעונה הבאה.

אם בכל עונה רגילה מדובר היה בהחלטה לגיטימית, הרי שאוהדי הקבוצה מביטים מעבר לכביש, ורואים את אלכס שניידר מזרים למכבי תל אביב עשרות מיליוני שקלים, תוך שהוא הופך את המועדון הצהוב ליריב פוטנציאלי עבור בית"ר ירושלים. כרגע, נראה שכל שיש להפועל תל אביב לעשות הוא הרבה רעש ובלגאן.

בצל המהומות, ההכנות בהפועל תל אביב לקראת העונה ממשיכות. לאחר שחרורו של טל חן מהקבוצה והחתמתו של החלוץ הברזילאי פאביו ג'וניuר לעונה נוספת, מסתמן כי הקשר מזואה אנסומבו לא ימשיך לעונה נוספת בהפועל תל אביב. אנסומבו מסיים חוזה בקבוצה ולאדומים קיימת האופציה לרכוש את השחקן בסכום של 200 אלף דולר, בהפועל מנסים לקצץ בהוצאות ולא מוכנים לשלם את הסכום המבוקש. הפועל תל אביב עדיין לא גיבשה החלטה סופית בעניין אך הסיכויים שאנסומבו ישחק בעונה הבאה במידי האדומים אינם גבוהים. מאמן הקבוצה אלי גוטמן אומנם מעריך את הקשר אך העלויות הגבוהות יאלצו את הקבוצה לוותר על שירותיו.

אנשי הפועל תל אביב צפויים להיפגש עם המגן יגאל אנטבי המסיים חוזה בקבוצה ולחתום על חוזה חדש, אנטבי יסכים ככול הנראה לקצץ בשכרו. הפועל תל אביב פנתה למכבי חיפה בבקשה להשאיל את החלוץ שלומי ארבייטמן לעונה נוספת אך חיפה שמעדיפה למכור את השחקן עדין לא החזירה לאדומים תשובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully