וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלונדון לכנסת במכונית בת 60

פנחס וולף

4.6.2008 / 13:17

יניב כהן ואלכס סינגר עלו לארץ מלונדון עם רכב משנת 48', במסע בן 18 יום של מאות אלפי ק"מ. 28 רכבי פאר התלוו אליהם

את המחזה הזה משכן הכנסת לא ראה מימיו: 28 רכבי פאר עתיקים בני יותר מ- 50 שנה, לצד מכוניות ספורטיביות יוקרתיות ובראשן "רולס רויס" - הגיעו לרחבת "וייל" בכניסה למשכן, בתום מסע שהחל מלונדון, ונמשך 2,500 מיילים - מאות אלפי קילומטרים. המסע, שנערך לכבוד שנת ה-60 למדינה, נמשך 18 ימים ועבר דרך צרפת, שווייץ, איטליה ויוון, עד לישראל. את הים חצו כלי הרכב בעזרת מטוסי מטען.

במסגרת המסע, עלו ארצה יניב כהן ואלכס סינגר, תושבי לונדון, על ידי ארגון "נפש בנפש". סיום המסע צויין בטקס רשמי שערכה יו"ר הכנסת דליה איציק, שאף העניקה לשניים תעודות זהות ישראליות. "החבר'ה האלו שעלו היום לישראל היו שגרירים טובים במהלך המסע", היא אמרה. "אני מודה שבהתחלה לא רציתי לשתף פעולה, אולם כעת אני מצטערת בכלל על המחשבה הזאת".

לדברי יניב כהן, חבריו הלא יהודים מלונדון לא האמינו כשסיפר על כוונתו לעלות ארצה עם רכבו. "כשסיפרתי לחברים שלי שאני עוזב את לונדון ועולה לישראל בנהיגה על רכב משנת 48', הם לא ידעו מה יותר מופרך: העובדה שאני עוזב את החיים הטובים באנגליה ומתחיל חיים חדשים בישראל, או שאני מתכוון לעשות את כל הדרך הארוכה ברכב עתיק שספק גדול אם יצליח לסיים את המסע כשהוא שלם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully