וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"המדינה אדישה לסבל האזרחים בדרום"

3.6.2008 / 22:13

כך כתב ראש המועצה האזורית אשכול לשרי הממשלה. "המדינה עסוקה במעטפות המזומנים של אולמרט, במקום בביטחונם של תושבי עוטף עזה"

(צילום: שי מכלוף, עריכת וידאו: ענת ברק)

"עיניכם אינן צריכות להיות נשואות אל אולמרט והמעטפות, כי אם כלפי עצמכם. האחריות המוסרית והמדינית רובצת על כל אחד ואחת מכם". כך כתב היום (שלישי) ראש המועצה האזורית אשכול, חיים ילין, במכתב חריף במיוחד ששיגר לשרי הממשלה. זאת לאחר שחמישה אזרחים נפצעו היום מרקטת קסאם שנפלה במושב ישע שבשטח המועצה.

"מדינת ישראל כולה עסוקה כיום בסוגיית מעטפות המזומנים של אולמרט", כתב ילין לשרים. "הדיון בשאלת אי המוסריות במעשיו גועש כל כך, עד שאינו מותיר מקום לדיון גורלי הרבה יותר: אי המוסריות בהפקרתם של תושבי שדרות, אשקלון ויישובי עוטף עזה למתקפת הקסאמים והגראדים מעזה".

"שליחי הציבור המנהלים את המדינה", הוסיף ראש המועצה, "מתעלמים התעלמות ממושכת ובוטה מהמצב בדרום ושותפים לכישלון המוסרי הקשה הזה. אזרחי ישראל סופגים מדי יום טילים, והמדינה גומלת להם באדישות, בהתעלמות ובהבעות השתתפות בצער".

ילין גם ציין, ש"כולנו עדים לנתונים על מספרם היורד של המתגייסים לצה"ל. בלי להצדיק את התוצאה, אינני יכול לנתק את התנערות הממשלה מהאזרחים מהתנערות האזרחים ממדינתם. ממשלה שלא מספקת ביטחון - לא פיסי ולא סוציאלי - לא יכולה לדרוש מאזרחיה לסכן חייהם למענה".

ראש המועצה האזורית אשכול חתם את מכתבו במלים: "איני מתיימר להגיד לכם מה לעשות וכיצד לפעול, אך ישיבה בחיבוק ידיים היא דאי לא המעשה הנכון".

.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully