וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"את משטרת ישראל איש לא יפחיד"

קובי מנדל

3.6.2008 / 21:49

בכנס זיכרון לחללי המשטרה אמר השר לביטחון פנים: "על המשטרה יהלך אימים דבר אחד בלבד – מורא החוק". המפכ"ל בביקורת על אולמרט: "מי שטוען להדלפות שיבדוק בסביבתו"

השר לביטחון פנים אבי דיכטר אמר הערב (שלישי), כי "יש כאלה הסבורים שהמשטרה ראויה לכל שבח כל עוד היא מספקת ביטחון והגנה, אך גם צולפים בה ברגע שהיא העזה לבדוק בציציותיהם". לדבריו, "בל תהיה טעות. את משטרת ישראל איש לא יפחיד, לא מלך, לא גביר ולא רוזן. על המשטרה יהלך אימים דבר אחד בלבד – מורא החוק". דיכטר דיבר בטקס הזיכרון לחללי משטרת ישראל במכרז ללימודי המשטרה

מפכ"ל המשטרה דודי כהן תקף בטקס במרומז את התנהלות צוות ההגנה של ראש הממשלה אהוד אולמרט ואמר כי "בתקופה האחרונה אנו עדים להטחת ביקורת, האשמות ואף ניסיונות לרפות את ידי השוטרים מעשיית מלאכתם. עבודם של השוטרים על כל הרבדים והמשימות השונות הינה עבודה סיזיפית וקשה. המשטרה עושה מלאכתה על פי דין, תוך הקפדה על מקצועיות וללא משוא פנים".

"בשבועות האחרונים מתנהלת חקירה כנגד ראש הממשלה. חקירה זו היא רגישה ומורכבת הנעשית על ידי חוקרים מיומנים ומקצועיים, תוך ליווי פרקליט המדינה והיועץ המשפטי לממשלה. המשטרה מקפידה על הוגנות וכל הטוען להדלפה, חזקה עליו לבדוק את המתרחש בסביבתו. מרכיבי החקירה צריכים להיות אפקטיביים ובסוף מדובר במבחן הראיות", אמר המפכ"ל.

לדבריו, "יש לי אמון מלא בנורמות, ביושר ונקיון הכפיים של החוקרים, המבצעים עבודתם ללא משוא פנים, בין אם מדובר בעבריין זוטר או באשיות ממסדית. לתדהמתי לאחרונה, תוך ניצול התקשורת, מרשים לעצמם גורמים שונים לשלוח איומים מרומזים לעבר שוטרים. אני רוצה להבהיר שהונו של אדם אינו מהווה חסינות, קל וחומר גושפנקא לאיים ולו במרומז". מלשכת ראש הממשלה סרבו להתייחס לדברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully