וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סירב להיבדק בשער ביה"ח - ותקף את המאבטח

קובי מנדל

3.6.2008 / 16:13

האלימות בבתי החולים ממשיכה לגבות קורבנות: מאבטח ביה"ח "כרמל" בחיפה נפגע בעינו, לאחר שהותקף על ידי מבקר

האלימות בבתי החולים ממשיכה להשתולל: מאבטח בית החולים "כרמל" שבחיפה, יונתן אזוב, נחבל היום (שלישי) ונפגע בעינו, לאחר שהותקף על ידי מבקר, שסירב לעבור בדיקה ביטחונית בכניסה לבית החולים. הוא פונה במצב קל לטיפול רפואי בחדר המיון.

בשעות הצהריים הגיעו לכניסת בית החולים "כרמל" שני נערים, ככל הנראה לצורך ביקור קרוב משפחה שמטופל במקום. המאבטח ביקש מהם לעבור דרך שער המגנומטר לצורך בדיקה שגרתית של חפצים מתכתיים, כמו סכין או נשק האסורים להכנסה למתחם בית החולים, אך הם סירבו.

"כשהבחור השני עבר את הכניסה, השער צפצף", סיפר המאבטח, "כנראה לאחר שזיהה חפץ מתכתי אצלו, ביקשתי ממנו שיעבור שוב דרך השער, כדי לראות היכן נמצא הגורם לצפצוף. הוא התנגד מיד לבדיקה והחל להשתולל. בשלב הזה קפצתי עליו ומנעתי ממנו לברוח או לגרום נזק לאנשים מסביבו".

"זה מקרה די נדיר"

בשלב המאבק של המאבטח עם הנער, נפלו שניהם על הרצפה. הנער התוקף הצליח להשתחרר לרגע מאחיזת המאבטח והחל לתקוף אותו בכל חלקי גופו. המאבטח, שנפצע באזור העין ובשאר חלקי גופו, הזעיק את קצין הביטחון ויחד הם דלקו אחרי הנערים שנמלטו מהמקום ולא הצליחו להיכנס לבית החולים.

שוטרים ממשטרת חיפה שהוזעקו למקום פתחו בחיפושים אחרי התוקף וחברו. לדבריהם, זה מקרה נדיר של תקיפת מאבטח והם מתייחסים למקרה בחומרה רבה. המאבטח, שסובל מחבלות ומכות יבשות בעקבות המאבק עם התוקף והנפילה, נמצא כעת בטיפול ובהשגחה בחדר המיון של בית החולים כרמל, והוא מאובחן כפצוע קל. משטרת חיפה הזמינה את המאבטח לאחר קבלת הטיפול הרפואי, לזהות את התוקפים מתוך תמונות באלבום הזיהוי הפלילי של המשטרה.

קצין הביטחון של בית החולים "כרמל", אשר להב, ציין לשבח את פעולתו של המאבטח. "הוא פעל בדיוק על פי הכללים שלנו בבת החולים 'כרמל'", אמר "ואני שמח שהצלחנו למנוע את כניסתו של הגורם המסוכן לתוך בית החולים ולמנוע אולי פגיעה חמורה יותר בצוות הרפואי או במבקרים. מצב האלימות בבתי החולים מחייב את כולנו למשנה זהירות, ועל כך אנו מקפידים עכשיו יותר מתמיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully