וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

14 שנות מאסר לגבר שאנס את בתה של חברתו

קובי מנדל

2.6.2008 / 13:27

תושב חדרה בן 52 הורשע באונס בתה של בת זוגו במשך שמונה שנים, במעשים מגונים באחותה ובכליאה של שתי המתלוננות ואחיהם

14 שנות מאסר בפועל ושלוש שנות מאסר על תנאי נגזרו היום (שני) על תושב חדרה בן 52 שהורשע באונס בתה של בת זוגו במשך שמונה שנים, מאז היתה בת 12. כמו כן הוא הורשע במעשים מגונים במשפחה, התעללות בקטין או בחסר ישע, מעשים מגונים בקטין בן משפחה (ריבוי עבירות), תקיפת קטין או חסר ישע וכליאת שווא של ארבעת בנותיה ובניה של בת זוגו.

לפי כתב האישום שהוגש בבית המשפט המחוזי בחיפה, החל הנאשם להתגורר בביתן של המתלוננות שבחדרה בעודו נשוי ואב לילדים. המתלוננות ראו בו אבא לכל דבר וכינו אותו כך. במהלך שהותו בבית הציב כללי סדר ומשמעת נוקשים והיה נוהג כלפי המתלוננות ואחיהם בתוקפנות ובאלימות כשהיו ממרים את פיו.

כשהיתה אחת הבנות כבת 12, לקח אותה הנאשם ברכבו לחורשה מבודדת, שם הפשיט אותה בטענה שעליו לבדוק האם היא בתולה. לאחר מכן בעל אותה בכוח נגד רצונה. עד שמלאו למתלוננת 20 שנים, נהג הנאשם להיכנס למיטתה, לבעול אותה, להתעלל בה ולבצע מעשים מגונים בכוח למרות התנגדותה ובכיה.

בנוסף, ביצע הנאשם מעשים מגונים באחות אחרת כשהיתה כבת 15, שוב בטענה שהוא "רוצה לבדוק אם היא בתולה". הוא נהג לבצע בה מעשים מגונים באופן קבוע עד שמלאו לה 16. בעת שהתקלחה ובמיטתה.

לא הביע חרטה או אמפתיה

הנאשם נהג גם להצליף בחגורה ולהכות בשתי המתלוננות ובאחיהם, בני 24 ו-16. הנאשם היה אוסר על האחים להפגש עם חברים ולצאת מהבית שלא לצורכי לימודים. לעתים היה נועל את הדירה עם צאתו והיה פותח את המנעול רק למחרת בבוקר. עוד התברר כי הנאשם נהג להכריח את ילדיו להעניק לו את הכסף שהרוויחו בעבודתם.

צוות השופטים, יוסף אלרון, רון סוקול ומנחם רניאל ציין כי הנאשם לא נטל אחריות על מעשיו ולא הביע כל חרטה על העבירות שהורשע בהן, לא הפגין כל אמפתיה כלפי הקורבנות ולא הבין את השלכות מעשיו.

בנוסף לעונש המאסר הורה בית המשפט לנאשם לפצות את אחת הבנות בסכום של 70,000 שקלים, ואת אחותה בסכום של 50,000 שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully