וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רה"מ: "איש לא יכתיב לקדימה לוחות זמנים"

פנחס וולף

1.6.2008 / 17:58

בישיבת סיעת קדימה הגיב רה"מ ליריביו, שקראו לו להקדים את הבחירות. "כשתינתן לי הזדמנות, אבהיר את מה שצריך באופן חד משמעי"

"קדימה איננה מפלגת לוויין. היא מנהלת את המדינה, והיא תמשיך לקבוע את סדר היום וגם את לוחות הזמנים, ואף אחד מבחוץ לא יכתיב לה", כך אמר הערב (ראשון) ראש הממשלה אהוד אולמרט בישיבת סיעת קדימה, בהתייחסות ראשונה לדברי יריביו שקראו לו להתפטר, ולהקדים את הבחירות. אולמרט התייחס גם לחקירה המתנהלת נגדו, ואמר כי "טרם ניתנה לי ההזדמנות, כשהיא תינתן, אומר ואבהיר את מה שצריך באופן חד משמעי".

"האירועים הפוליטיים האחרונים הכניסו אנשים ללחץ, ואני מציע לא לפעול תחת לחץ", המשיך ראש הממשלה. "נתנהל בקור רוח ונדאג בראש ובראשונה למדינת ישראל. צריך להמשיך לפעול עם אחדות פנימית כדי להבטיח המשך שלטון עוד הרבה שנים קדימה".

בישיבה שנערכה לרגל יום ירושלים אמר אולמרט: "שמחתי לשמוע על העדכון של שר הבינוי והשיכון, זאב בוים, על תוספת של אלף יחידות דיור בירושלים". הוא הדגיש, כי "חייבים להמשיך לחזק את ירושלים במעמדה כבירת ישראל".

יו"ר הכנסת דליה איציק חיזקה את ידי ראש הממשלה: "זה לא סוד שאני אוהבת מאוד את אהוד אולמרט ואני יכולה להגיד שהוא מראשי הממשלה הטובים ביותר שהיו כאן", אמרה איציק. היא פנתה אל אולמרט ואמרה: "אני סומכת עליך ואני כואבת את מה שנעשה לך. גם בפוליטיקה יש גבולות וזה לא ג'ונג'ל. אני רואה שאתה שומע את הקולות ואתה נטוע בתוך העם. מגיעה לך לפחות חזקת החפות".

אולמרט חתם את דבריו, באומרו כי לאחר שישוב מארצות הברית, "יהיה בידינו להמשיך ולהניע את התהליכים בתחום המדיני, הביטחוני, הכלכלי והחברתי שקדימה מחויבת להם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully