וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ושאבתם מים בששון?

איתי רותם ותמיר זוהר

4.6.2008 / 12:40

איתי רותם ותמיר זוהר מתווכחים עד כדי מכות על נושא שבגללו יצאו למלחמות: מים, האלו שחייבים לשתות בטיולים - זה חם או סתם?

חדש אצלנו בוואלה! חם או סתם: שני כותבים בוחרים נושא ומנסים לשכנע אתכם שהם הכי יפים וצודקים. הפעם, איתי רותם חושב שמים קרים זה בזבוז של החיים ואילו תמיר זוהר לא נשאר צמא רק עם המשקה הכי שווה. מי צודק? אתם תכריעו!

מים זה לוהט/תמיר זוהר

בעוד שעמיתי המוכשר איתי יציין כאן שמים זה פשוט סתם, אני סבור בדיוק ההפך - מדובר בלהיט היסטרי שמטריף את העולם. עוד הרבה לפני המים בטעמים, המים עם אפקט האנרגיה, או כל זבל אחר, הייתה פה נוסחה פשוטה וטעימה שהיא הפינוק הכי גדול ביום קיץ חם.

וחוץ מזה, מי מסוגל להתנגד לכוס מים קרים? איך היו בכלל חיים בעולם הזה בלי מים? אגב, אם אתם לא אוהבים, הגיע הזמן שתתרגלו. אף פעם לא יהיה גשם בטעמים.

עדיף להתייבש/איתי רותם

בינינו, מי קונה מים בקיוסק? כולנו שותים מים כי זה הכי זמין, אבל תודו שהייתם מעדיפים פרישייק או סתם איזה מיץ במקום במקום! מים אמנם הכרחי, אבל זו לא הבחירה הראשונה של אף אחד. כשאין לך טעם, אז מה אתה שווה?

הרי אין כמו קופאין להתעורר או מיץ טבעי אחרי פעילות ספורט כלשהי. בתור בנאדם ספורטיבי, מים זה לא המקום ראשון - וכשאתה לא מנצח - אתה בעצם כלום! מים? אולי, כשימציאו אותם בטעם נורמלי!

שוחים עם תמיר או מתייבשים עם איתי? ואולי תמיר חסר טעם ואיתי מייצג את העם? העיקר שתשתו משהו ובואו להצביע: מים - חם או סתם?

  • עוד באותו נושא:
  • מים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully