וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע - סערות ודרמות

יאיר טריבלסקי

1.6.2008 / 15:00

מעורבות רגשית גבוהה, חוסר סבלנות ותקשורת מבלבלת - התחזית השבועית של טריבלסקי, שהפעם גם עונה לשאלות שלכם

שבוע אקטיבי (בין 1 ל-8 ביוני) עומד בפתח וכדאי ליהנות ממנו כל עוד הוא בסביבה, בעיקר כשהוא מסתיים בחג השבועות, שבו מתוכנן כל האקשן השמח בתקופה הזו שמחברת סופית בין האביב לקיץ.

על פניו, זה אמור להיות שבוע תקשורתי למדי. מקבץ כוכבים גדול במזל תאומים (המזל שכל כולו תקשורת לסוגיה) אמור להביא איתו תקשורת קלילה, זורמת, נלהבת ואינפורמטיבית. האמנם? לא בטוח...

התקשורת שלנו

התקשורת שלנו מאוד מבלבלת השבוע. כדאי להבין לעומק את התחכום שבדרך קבלת ההחלטות והמניעים שלה בימים אלו, כדי שלא להישאר בסופו של דבר בפרצוף חמוץ כשהתוצאות בשטח חובטות בפנינו, דווקא כשנדמה שהכל פשוט כל כך, זורם כל כך ו... מאכזב כל כך. מקבץ הכוכבים במזל תאומים עלול בהחלט להטעות, בעיקר כי שליט מזל תאומים, כוכב מרקורי יבדל לחיים ארוכים, שוהה השבוע בהילוך אחורי ומטה את כיוון הפעילות התוססת הצפויה לנו לכיוונים לא כל כך צפויים...

הדברים כאילו זורמים קדימה. אנחנו אפילו עשויים להכיר אנשים חדשים ומעניינים, אבל מבט מקרוב עלול להראות שהאנשים האלה נוגעים בדיוק בנקודות רגישות אצלנו. במקביל, אנחנו עשויים להיתקל עכשיו שוב ושוב בהזדמנויות מעניינות לסגור מעגלים הקשורים לעבר הרחוק או הקרוב, באנשים שחוזרים אלינו לסיבוב נוסף של דיאלוג או שמכירים אנשים אחרים שהיו איתנו בקשר וכל זה עוזר לנו עכשיו להפיל אסימונים, להגיע לתובנות חדשות ומעניינות לגבי קשרים ישנים או ההתנהגויות שלנו, יותר מכל דבר אחר.

שימו לב גם באיזו קלות הופכת כל שיחה שפעם היתה אולי סתמית ויומיומית לשיחת עומק נרגשת על מהות החיים. אל תתפלאו אם אנשים שמעולם לא פגשתם יספרו לכם ברגע אחד את כל קורות חייהם על כוס קפה מקרית. גם כאן, יש רמזים לעומק לגבי הקשר שבין הסיפור שלהם לחיינו, ואם נתבונן היטב נוכל גם לראות אותו ואפילו את השורה התחתונה שמנסה ללמד אותנו משהו, שאולי אנחנו מתעקשים שלא לראות עד כה.

לכן, כדאי לנצל את פרק הזמן הזה כדי להתחבר לעצמנו, ללמוד כמה וכמה דברים חדשים וישנים על עצמנו והיחסים שלנו עם הסביבה הקרובה והרחוקה ואולי אפילו לשפר את הקיים... מי בעיקר עשוי להיות מושפע מהילוכו האחורי של מרקורי ומהתהליך כולו? מזלות תאומים, בתולה, קשת ודגים.

הרגשות השבוע

המעורבות הרגשית שלנו בתחילת השבוע גבוהה מאוד ובהמשכו אנחנו עלולים לגלות חוסר סבלנות וסובלנות, שרק ילכו ויתגברו בשבוע הבא. ונוס הרגשית, שאחראית בעקיפין על מערכות היחסים שלנו, יוצאת מזוית הפעולה עם נפטון הרגשי ואנחנו חוזרים לפרופורציות. אבל בהמשך השבוע זוית הפעולה שונוס תיצור עם אורנוס תיקח אותנו לקוטב השני - חשיבה מהירה במיוחד, שימוש גדול יותר בראש ולא בלב במצבים רגשיים וצורך לעתים יותר לנתח ולהבין, מאשר להרגיש ולזרום עם מה שקורה בשטח.

מאחר שהמגמה רק תלך ותתחזק בהמשך, מומלץ שלא להשקיע יותר מדי עכשיו בהיכרויות חדשות, או לכל הפחות לא לצפות מהן ליותר מדי, בעיקר בגלל הילוכו האחורי של מרקורי. אנחנו עלולים לגלות שגם ההיכרויות האלה באות כדי ללמד אותנו משהו על עצמנו, או לפחות לגעת במקום עמוק בתוכנו שמביא איתו יכולת להגיע לתובנות ולהנהן כשהן נוגעות במקום מוכר, כואב וכאוב, או נוסטלגי ורגשני. אז... מה עושים עם כל הרגש הזה? מתבוננים לרגע, חווים אותו לעומק ומנסים לקשור הפעם בין הראש ללב.

הצירוף הזה עשוי להיות הפעם הרבה יותר חיובי ותורם מתמיד, אם באמת נקשיב לעצמנו ולא רק נגיב למה שמפעיל אותנו. במקביל, חשוב גם לא להתרשם יותר מדי מהניתוקים שמתרחשים עכשיו, מכיוון שחלק לא קטן מהם נועדו יותר לבחון את פני השטח ומה שמתחתיו, לא מדובר על ניתוקים אמיתיים. מי בעיקר יושפע מהמיקום הרגשי הזה? מזלות שור, מאזניים, דלי, תאומים וקשת.

ומה צפוי לשאר המזלות השבוע?

טלה - מרס שליט המזל שלכם ממשיך לנוע במזל אריה ולהביא ריגושים והתרגשויות. זמן ליהנות וללכת עד הסוף, כאילו אין מחר...

שור - מקבץ הכוכבים במזל תאומים וביחוד ונוס, מדגישים את הצורך בהתארגנות כספית וחומרית מחודשת: כדאי לפעול בשכל ולהימנע מבזבוזים.

תאומים - נראה שכל האקשן מתרחש עכשיו במגרש שלכם, תאומימים. חשוב לעשות סדר בבלגן כדי שלא יציף אתכם באינפורמציה מיותרת ולהיזהר שלא לאבד את הראש.

סרטן - נראה שהדברים החשובים מתרחשים להם מתחת לפני השטח או מאחורי הקלעים. נקו משקעים, דברו על הכל וחכו בסבלנות.

אריה - כוכב מרס שוהה עכשיו במזל שלכם ומדגיש את כל מה שקשור לפעילות בשטח, ליוזמות חדשות ולדרייב חזק. אבל חשוב להיזהר משתלטנות יתר.

בתולה - ימים לא קלים עוברים על כוחותינו, אבל אם תזרמו עם מה שקורה ותרימו את הכפפות שהחיים זורקים מבלי לנסות ולעצור - תרוויחו בגדול.

מאזניים - על פניו זהו שבוע תקשורתי למדי, עם צורך לא קטן בהרחבת אופקים. חשוב להיזהר מחוסר סבלנות וסובלנות ביחסים ולהפגין אורך רוח.

עקרב - השבוע חשוב שתשמרו על עצמכם ולא תעשו שטויות. המקבץ הכוכבי במזל תאומים עלול להביא איתו שגיאות בשיפוט והערכות מוטעות: זהירות!

קשת - המקבץ הכוכבי במזל תאומים שממול ובעיקר הילוכו האחורי של מרקורי, שם את הדגש על תקשורת זוגית משופרת, פתרון בעיות ושדרוג הקשר – או הליכה קדימה.

גדי - הלחצים יורדים בהדרגה והדגש עובר לתחום המקצועי. זמן טוב להשקיע קצת יותר ביחסים המקצועיים שלכם ובדיאלוג עם הבוס או שאר העובדים ובעיקר בבריאות שלכם.

דלי - שבוע שמתחיל רגוע וממשיך לחוץ: הלחץ רק יגדל בהמשך וכדאי להיזהר שלא להגיב באופן פזיז. תנו דגש מיוחד לרומנטיקה, דליים, ולאזור הלב.

דגים - יש הרבה אקשן שעיקרו דווקא בנושאי בית ומשפחה. זמן להשקיע יותר בבית ובחיי הרגש שלכם. זמן טוב לשינויים בבית, או למעבר דירה אם צריך.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

שאלות ותשובות

שאלה: נולדתי ב 2 לנובמבר 1974. כל מי ששומע שאני בת מזל עקרב – מיד מתחיל לספר לי שעקרבים הם אובססיביים, מלאי קנאה ונקמנים וכל זה למרות שהסקס - חבל'ז. ואני כל כך שונה מזה. מה עושים?

תשובה: ובכן, יש סיפורים על כל מזל: הטלאים הם ילדותיים, השוורים מרובעים, התאומים פטפטנים והסרטנים קשורים לאמא... הסיפורים על העקרב נובעים בעיקר בגלל תכונה אחת: הטוטאליות שלהם. העקרבים נוהגים ללכת עד הסוף עם מה שהם מאמינים, לטוב ולרע. בגדול זהו מזל נאמן, מאמין במה שהוא עושה, תמיד יישאר לצד חבריו ולגבי הסקס - עדיף שהשמועות הן כאלה ולא הפוכות, נכון? אז... כשמישהו אומר לך את הדברים האלה, פשוט תעלי את החיוך העקרבי המסתורי ותגידי לו ככה: א'. יש הרבה סוגי עקרבים. ב'. במפת הלידה יש עוד תשעה כוכבים חוץ מהשמש במזל עקרב, ככה שאי אפשר להכליל. וג'. תסתכל בעיניים ותגיד את האמת: אני מפחידה אותך? אחרי כל זה, לא נראה לי שיציקו לך יותר.

שאלה: נולדתי ב-4 בינואר 1980. נושא הזוגיות אצלי על הפנים. אף פעם לא היה לי קשר שנמשך יותר מכמה חודשים, כשכל חברותי כבר מזמן נמצאות במערכות יחסים ארוכות ומספקות ואני כבר מיואשת. למה זה קורה לי?

תשובה: ובכן, במפת הלידה שלך נמצאים השמש ומרקורי כוכב התקשורת במזל גדי השיפוטי, ונוס הקשורה לזוגיות ויחסים במזל דלי שמעדיף פעמים רבות גישה ידידותית ומרס במזל בתולה הביקורתי. כשלעצמם כל אחד מהם מאוד חיובי, אבל ביחד הם מהווים צירוף לא קל, בעיקר עם נוסיף להם את הירח הגאוותן במזל אריה... מה עושים? לומדים להתחיל להתפשר על מה שיש ובעיקר לא מעבירים ביקורת על הפרטים הקטנים שלא מתאימים לתמונת השלמות הפנימית שיש לך לגבי איך קשר צריך להיות, שהיא המכשול המרכזי: פחות ציפיות ויותר כאן ועכשיו. זוגיות טובה במפה כזו מגיעה בגילאים קצת מאוחרים בעיקר, כי אז לומדים לקבל את מה שיש, אבל כשהיא כבר מגיעה – היא נשארת זמן רב ולפעמים גם אחרי שהזוגיות של אלה שאת מקנאה בהן עכשיו כבר מזמן התפרקה לה... אז קצת פחות ביקורת וקצת יותר סבלנות. בהצלחה!

ואם אתם רוצים לשאול אותי שאלה, הוסיפו לתאריך הלידה גם את שעת הלידה המדויקת ומקום הלידה (בארכיון בית החולים שבו נולדתם רגילים לפניות כאלה) ובעיקר תשאלו משהו ספציפי ולא כללי מדי. בתשובות שלי אני חושף רק את תאריך הלידה, כדי למנוע פרטים מזהים. יום טוף! יאיר טריבלסקי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully