וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסר לשואל בקלף זה (הראשון בקריאה הקלטית)

שגיא מנדלבוים

1.6.2008 / 14:37

קלף הצדק הוא מסר הקורא לנו לעשות את מה שנכון לנו! עלינו להפסיק להיות מושפעים מהסביבה שלנו, להוציא את האמת לאור וללכת אתה עד הסוף בצורה קרה ומחושבת. עלינו לקחת החלטה ולחתוך מחיינו את כל מה שכבר לא מתאים לנו מבלי לתת חשבון לאיש. זהו לא זמן לרגשנות והתחשבות. זה הזמן לעשות ולפעול בהתאם לשיקולים שלנו, אותם אנו מבינים ויודעים טוב מאוד.

הגורמים המפריעים לשואל בקלף זה (משמעות שלילית-הפוכה)

הדפוס השלילי של הקלף (קלף מספר 3 בקלטית):
הדפוס השלילי של הקלף מראה את המקום בו אנו רואים את הדברים לא נכון. כאן ניתן להבין דרך אלו "משקפיים" שליליים אנו רואים את הנושא עליו נשאלה השאלה.
קלף הצדק במיקום זה מראה כי אנו מפחדים. אנו מפחדים לשגות ובסופו של דבר לשלם מחיר כבד. התוצאה היא שאנו נמנעים מלפעול ועלינו להבין שהמחיר שנשלם בגלל אי פעולה יהיה גדול מהדבר שממנו אנו חוששים.

במקרים מסוימים, בהתאם לכיוון או למסר של הקלף הראשון, הקלף יכול להראות גם כי יש לנו נטייה לשפוט מהר מידי ולחתוך לפני שביררנו את העובדות כמו שצריך.

הצדדים השליליים של קלף הצדק, אשר מתחזקים כאשר הקלף מקבל משמעות הפוכה או כאשר הקלף עומד כגורם שלילי המפריע לשואל (כגון קלף 2 בקריאה הקלטית):
הבעיה הגדולה הקיימת אצלנו אותה מייצג הקלף היא שאנו לא ברורים ולא כנים מספיק עם אחרים ועם עצמנו. במקום להגיד את מה שיש לנו להגיד ולפעול, אנו הולכים סחור סחור ומטעים את כולם.

הופעת הקלף במיקום זה פעמים רבות הינה סימן לחוסר יושר, שקרים, צביעות וחוסר צדק. לרוב אנו נהיה אלו המרגישים שעושים לנו עוול, אולם יש לבחון את האפשרות שאולי אנו גורמים לאחרים תחושות אלו בעקבות המעשים שלנו.

התיקון (המסר) של הקלף (מספר 7 בקריאה הקלטית)

המסר בקלף זה הוא שאנו צריכים ללמוד לעשות את הדבר הנכון בצורה הכי מהירה וחדה שניתן. הקלף קורא לנו שלא להתפשר על הדברים בהם אנו מאמינים ומבטיח שהסביבה תסתגל. לכן אין לנו ממה לחשוש. כשנשתחרר ונעשה את הדבר הנכון הדברים יזרמו יותר בקלות ונוכל לחזור לאיזון, ממוקדים וצלולים.

איך רואה החברה את השואל בקלף זה (מספר 8 בקלטית)

החברה, ובכלל זה נכללים חברים, בן/בת הזוג, קולגות לעבודה, המעסיקים או כל מי שרלוונטי לנושא הקריאה, רואה בנו שקולים, הגיוניים ובעלי בהירות מחשבה. תמיד אפשר לסמוך עלינו שנאמר את האמת, לא משנה עד כמה קשה היא, ותמיד בצורה ישירה וברורה. אנו פותרי בעיות מצוינים ופעמים רבות נמצא את עצמנו בתפקיד בורר כשיש מחלוקת.

יחד עם זאת החברה הייתה רוצה שנהיה פחות ביקורתיים ושנהיה קצת יותר רכים, קלילים. הרצינות שלנו יכולה פעמים רבות להרתיע את הסביבה שלנו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

הפחדים והתקוות של השואל (מספר 9 בקלטית)

הקלף מראה כי אנו בטוחים בעצמנו ובדבר הנכון שאותו עלינו לעשות. אנו מקווים שהאמת תצא לאור ושנוכל להשתחרר מהגורמים המעקבים אותנו, אולם יחד עם אנו חוששים שלא נוכל לבצע את המטלה שלנו ומפחדים להישאר באותו המקום. אנו חוששים שלא יבינו אותו או ויעריכו את מעשינו, שיכעסו עלינו, אבל למרות זאת עלינו להמשיך וללכת עם האמת שלנו עד הסוף.

© מנדלבוים שגיא. עוסק בהומיאופתיה קלאסית, מנהל פורום טארוט וואלה! בעל ניסיון של 14 שנים בלימוד והוראה של קורסים וסדנאות בנושא טארוט חלומות אותם הוא מלמד בתל-אביב ובמרכזים שונים ברחבי הארץ.

  • עוד באותו נושא:
  • טארוט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully