וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חייל מואשם שהטריד מינית 6 ילדות

נתיב נחמני

1.6.2008 / 11:41

מכתב האישום עולה, כי תומר בן זוהר, בן 19, הטריד מינית באינטרנט ילדות בגילאים 10-16. מואשם גם בסחיטת אחת הקטינות

תומר בן-זוהר, חייל תושב כפר סבא בן 19, מואשם היום בהטרדה מינית של שש ילדות בנות 16-10. בכתב האישום שהגישה נגדו פרקליטות מחוז תל אביב, הוא מואשם גם בסחיטה ובאיומים על ילדה בת 12 שלא הסכימה להיפגש עמו.

השיטה הייתה פשוטה. בן זוהר נהג לאתר את הילדות באתרי האינטרנט השונים, בעיקר באלו בו הילדות מסרו את פרטיהן על מנת להתקבל לעבודות דוגמנות שונות. על פי כתב האישום, בן-זוהר היה יוצר עמן קשר ומתחזה לסוכן דוגמניות שיכול לעזור להן להתקדם במקצוע.

בן-זוהר נהג לתחקר את הילדות ולקבל מהן פרטים אינטימיים על גופן. עוד, הורה להן לצלם את עצמן בעירום בתנוחות שונות, לעיתים תוך ביצוע מעשים מגונים בעצמן, ולשלוח אליו את התמונות. באחד מהמקרים המתוארים בכתב האישום, מסופר על מקרה בו ביקש מילדה בת 14 להצטלם בעבורו תוך שהיא מבצעת מעשה סדום בחברתה בת ה-13, בטענה שהדבר יעזור להן לעבוד יחדיו כדוגמניות בצילומים משותפים.

מעצרו התאפשר הודות לתלונה שהגיש אבי אחת הנערות, בת 10. חשדות האב התעוררו כשבתו הצעירה הרבתה לדבר בטלפון. האב ביקש מבתו להאזין לשיחה, וגילה כי היא מדברת עם גבר המבוגר ממנה משמעותית. אז הוא הגיע לתחנת משטרת גלילות, ויחד עם בתו הגיש את התלונה שהביאה למעצרו של בן-זוהר.

"קיים יסוד סביר לחשש שהמשיב יסכן את בטחון הציבור, נוכח העובדה שמעשיו של המשיב מלמדים על שיטתיות בפעולתו, אובססיביות, ריבוי קורבנות, תעוזה ותחכום ופגיעה בלתי-נסבלת בעלת אופי מיני ומגונה בקטינות", כתב לבית המשפט עו"ד חיים ויסמונסקי מהפרקליטות וביקש כי ישהה במעצר בית מלא עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully